Gå til innhold

ønsker dere alt godt i det nye året!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest mange fine innlegg her i året som er gått,og takker for alt dere har gitt av dere selv og delt med oss her inne! Jeg kan ikke skrive like fint og klokt som dere som allerede har ønsket godt nyttår,men takk for det gamle og ønsker dere alt godt i det nye året! Jeg vil også dele noen gamle visdomsord med dere...noen som jeg i allefall trenger å bli minnet på engang i blant:"Vi kan lett klare og bære hver enkelt dag og den byrde den er tilmålt. Men vi segner under vekten om vi bærer gårsdagens byrde om igjen i dag,og om vi legger morgendagens byrde til dagens-før vi trenger å aksle den!" ha et flott år jenter:)

Skrevet

Godt Nyår alle i hop!

Det har allereie starta her med fest i mummidalen.... :-)

men dritgrei får sove litt til da....

Skrevet

Mummidalen er fin den:) Heldige dritgrei som sover,men skal vel ikke klage så veldig her våknet vi ikke før kvart over åtte sto opp både jeg og superpappan,vi har sett på barnetv alene mens knøttet har rotet rundt..de andre barna sover enda...diskuterte det i sted hva betyr det når det er vi "voksne" i huset som er mest glad i barnetv...? Ikke vet jeg,burde vi ha flere tv kanaler,nei vet ikke jeg,er ihvertfall ikke begynt å bli gammel!! Ha en strålende 1.januar alle sammen:)))

Skrevet

Godt nyttår til deg også og takk for de gamle visdomsordene :-D

Skrevet

Takk i like måte Superlis!

Kloke ord du kommer med - jeg skal prøve å være mer her og nå, men lett er det jammen ikke. Er som en elefant tror jeg, lagrer og lagrer........hmmm......det blir jo rett og slett bare fullt til slutt. Jeg husker jeg en gang sa, for mange år siden, at jeg skulle ønske jeg var en "enkel" sjel, en som ikke brydde meg for mye om verken det ene eller det andre, for det hadde sikkert vært så mye lettere da........Men, det er jo helt feil det og, for da hadde vel naboens nye gardiner vært uoverkommelig for meg å komme over.........hehehehe.........skal ikke være lett!!!

Skrevet

Fine ord, Superlis!!! Kan bare si meg hjertens enig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...