Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Sitter her og irriterer meg over rakettene og venter på at snuppa på 9mnd skal våkne av bråket.Så tenker jeg:Når ble jeg så jævla sær ?? At ikke noen kan skyte opp raketter en kveld i året uten at jeg ergrer meg over det...Eller at jeg syns naboen er teit fordi de banker tepper etter kl 19 da vesla har lagt seg..Jeg som aldri har brydd meg om at naboer fester til langt på natt eller hører på nyhetene på full guffe( vi bor i rekkehus)..Nei,tenk at jeg skulle bli sånn en surmuler.....*flau* Sukk,er det dette som skjer når man blir forelder?
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Hahahaha, tenkte det samme her i sted.. "kan de ikke tenke på andre som prøver å sove...?" Jaaaaaaaaaa... Det er NYTTÅRSAFTEN! tihihihi.. PLUTSELIG ble jeg voksen da.. Husker da jeg varpå den andre siden og irriterte meg over de som ikke kunne tålerere en kveld med fyrverkeri i året! :-P Kua glemte i et par sek at hun faktisk har vært kalv.. =)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Hehe,det gikk opp for meg når jeg og mannen min skulle forklare for noen single venner hvor håpløse de uber renslige naboene våre er..Jommen står de og soper oppgangen sin til alle døgnets tider og måker snø flere ganger om dagen(akkurat når vesla sover,ikke sant...) Greit å høre seg sjøl innimellom:)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 vel har tenkt tanken å men alle kan ikke innrette seg etter meg å når mathias sover.. hadde det bare vært så vell. i dag å det jo nyttårsaften å kan ikke forvente at ingen skal fyre av FOR MATHIAS SOVER JO !! hahahah får heller bare trøste han viss han vokne!
WP-TLogPeanut Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 *rekker forsiktig opp hånda* Blitt gammel og satt
Hoppetussa Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Haha! Helt enig! Snuppa mi er jo sentrum i universet og alle bør ta hensyn til henne! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå