Gå til innhold

Quinny vogner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe en brukt vogn på finn, men ser at det er mange utgaver av denne vogna. Hvilken betegnelse er den beste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter*

Håper noen kan forklare for meg, for jeg blir ikke klok på dette...

Skrevet

Prøv å studere det på www.quinny.com

Skrevet

Jeg ville gått for en quinny freestyle comfort med dreamybag. Har selv denne vogna og er veldig fornøyd. Har solgt baggen for jeg trodde ikke jeg skulle ha flere barn, men her sitter jeg 12 uker på vei og må selv finne meg ei vogn etterhvert siden snuppa fortsatt må ha vogna si ifred...

Skrevet

Quinny freestyle comfort 3xl er en og samme vogn, men mange forkorter og bruker bare deler av betegnelsen.. Var det det du lurte på?

Forresten ei knallfin vogn!

Skrevet

ligger flere ute for salg på finn ser jeg som er fint lite brukt :) Kan gjøre et godt kjøp der i forhold til i butikk :)

det er en super vogn!

Skrevet

Jeg skjønner spørsmålet, er delvis i den situasjonen selv..

Gamle Quinny-vogner bør du passe deg litt for, pga at de har gjort om på navn/konsept. Jeg hadde tenkt å kjøpe en Quinny Comfort Freestyle osv, altså den "vanlige". Men vogna fra 2003 var IKKE den samme, den var ikke vendbar. Hvis du ser på www.danielsbok, og går inn på Quinny, ser du at i hennes vurdering av Quinny står det ramset opp de gamle typene (gammel tekst). Sammenlign dette med Quinny sin nettside, så vil du forstå..

Vær spes obs på gamle (2003 +/-) Freestyle 3hjuling og Fashion 3-hjuling, dette er to forskjellige vogner, men ingen av de er som Freestyle Comfort, denne er en slags blanding.. Skjønte du? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...