Gå til innhold

Noen som kan hjelpe????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er ekstremt følsom i magen og blir lett forstoppet. Får kun hipp melk,grøt og middag. Dette fungerer greit en tid,men så plutselig med noen ukers mellomrom blir han forstoppet igjen. Gir han sviskesaft og sviskepure + litt malt i melka. Likevel så blir han forstoppet ca 1 gang i mnd.

Han er 7,5mnd og har alltid vært følsom i magen. Var mye bedre når han bare fikk melk,men da med litt malt i hver flaske.

Noen som har noen gode råd?? Eller kanskje noen som har hatt lignende problemer med baby??

Blir glad for alle svar :)

Skrevet

bland litt sviskesaft i grøten. de blir lett veldig tett i systemet av grøt.

miks grøtpulver med antall skeier melkepulver for mnengden kokende vann. lag den litt tykk, og hiv på med sviskesaft til riktig konsistens og temperatur.

gi most frukt til mellom måltid, men kun veldig modne bananer, er de harde virker de motsatt.

Skrevet

Takk for svar..most frukt skal prøves ut :) Sviskepure eller saft i grøten bare brekker han seg av :(

Skrevet

Flere som har noen råd til meg? eller har opplevd noe lignende selv??

Skrevet

Biola!!

Min helsesøster sa at det var helt greit å gi litt biola til gutten min på samme alder som din.

Ellers anbefaler jeg å gi diverse frukt (eple,aprikos,sviske,mango,pære) enten som mellommåltider eller blandet i grøt.

Skrevet

Ok,tusen takk for svar..Kjøpe biola i morgen da :)

Eple,aprikos og mango spiser han en del av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...