Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Her utenfor hos meg er det en del voksne mennesker som er ute å skyter opp raketter med unger nå. Greit nok egentlig,men hvor bra er det at ungene får løpe fritt rundt og at de fyrer opp rakettene 30 meter fra en bensinstasjon? Skulle tro voksne mennesker hadde mer vett enn som så altså. Syns det ser veldig skummelt ut med barn som får nærme seg sånn bakke fyrverkeri før det har slukket skikkelig og løper rundt med raketter for å ha klare til å skyte opp så fort som mulig
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Det er typisk for mennesker som har innstillningen, "Det ville aldri skje meg/oss..." Uff... Det er grunnen til at tragiske ulykker skjer...
meg & to små vampyrer Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Bensinstasjon....Uff, at det går an å være så dumme!
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2006 Skulle ikke tro det var voksne mennesker hvertfall... blir jo redd her jeg sitter.. Skulle nå trodd voksne klarte å tenke lenger når de har med seg barn hvertfall da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå