Gå til innhold

drittraketter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

som om vi ikke har nok søvnproblemer fra før!!!??? grrrrrrrrrr

Skrevet

Forstår frustrasjonen din kjempe godt. Mange som har det slik. Sitter med hjertet i halsen og håper at liten ikke våkner. Men det hjelper ikke... prøv å ta det som det kommer, slapp av, ikke bekymre deg og....jeg skal krysse fingre for både deg og meg ;-))

Skrevet

JA! Lillevennen ligger og sutrer nå, han var nettopp våken. Tror han sovner igjen nå. Det smeller godt allerede. Tenk hvordan det blir senere i kveld!

Nå må jeg gå og trøste en vettskremt hund også!

Skrevet

samma her-bikkja er gal og jenta på 5mnd får ikke sove, og hele nabolaget og byen har gått amok siden klokka 17...hvordan blir denne natta, liksom...

Skrevet

Prøv å ta time for time sjettejuli. Fokuser på alt som er bra, og tenk at denne natta snart er over, bare en i året av denne ;-)

Skrevet

ja-jeg vet. men vi driver søvntrening for tida, så den blir jo litt spolert. hun har hylt i en time nå, stakkar. pappan går ut og inn og trøster.

Skrevet

Og så er det litt irriterende å ikke kunne ta seg et glass (eller to) med vin, i og med at en kanskje må gi litt trøstepupp utpå kvelden og natta!

Skrevet

ja, jeg sitter her og knasker anisbitene fra ammeteen, det er den luksusen jeg unner meg ikveld, gitt. og de hysteriske naboungene står og roper om kapp med rakettene. takk og pris for at denne galskapen kun er ikveld. (selv om nabolaget har holdt på hele uka).

Skrevet

Men ikke for det: Det er vel ikke skadelig å ta ett glass vin før en ammer, heller da! Kanskje jeg skal gjøre det...

Skrevet

Egentlig hater jeg nyttårs aften... heldigvis har ikke gutten min våkna en gang i kveld enda,har smelt bra. Men de stakkars kattene min har gjemt seg under senga (og den er LAV)

Skal bli godt når det er over..da er det 1 år til neste gang :)

Skrevet

enig, har aldri olikt nyttårsaften, masse drit onger som ikke har kontroll på rakettene, og begynner leeeeeeeenge før kl 24!

her har vi lagt mini på badet, det er det rommet med minst lyd, og bank i bordet, han sover enda!! håper bare på det beste...lykke til everyone;)

og godt nyttår bye the way;)

Skrevet

Gutten min våknet for ca 30min siden,men det var pga magevondt. Fikk "hjelpt" han litt med å bæsje.. Så sovnet han igjen med en gang til tross for mye smelling rundt her :) Så ser ut til å gå bra heldigvis :)

Godt nyttår alle sammen :)

Skrevet

her også går det veldig bra, herli...håper bare det varer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...