Gå til innhold

Hva synes dere om navnene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mikkel

Snorre

Lukas

Brede

Emiil?

Skrevet

Jeg syntes Lukas og Brede er veldig fint.

Jeg fikk ei lita jente men viss hu ble gutt så hadde det blitt Markus!

Skrevet

Synes Emiil var nydelig da....minner om "smiiiil" ;-)

Skrevet

Emiil og Lukas var kjempefine!

Skrevet

Lukas :)

Skrevet

Lukas syns eg er fint, så liker er Mikael, ikkje Mikkel :)

Skrevet

Snorre og Brede er ok - ikke resten.

Lukas er altfor vanlig om dagen og uvalig fra før om du skjønner. Motenavn. Mikkel er et dyrenavn. Emiil er feil...på en måte oppkonstruert.

Skrevet

Emil og Lukas !

Nå er dette kun min mening, og det skal ikke bety noe for deg eller andre, men Brede er på topp 3 listen av navn jeg misliker ! Grusomt altså

Skrevet

Mikkel: Nei... Vet ikke helt.. Jeg forbinder det litt med mikkel rev, og da joakim fikk navn prøvde vi å unngå navn han potensiellt ville blitt plaget med..

Snorre: JA!!! Herlig og vakkert navn!!!

Lukas: Nydelig, og var egentlig navn valget, men ble nektet det siden ei annen venninne har "holdt det av" siden vi var små..

Brede: Kameraten min heter det! Og han er herlig god ærlig rettferdig og ja... Full pakke!! Jeg tror mange navn blir finr/ufine ved assosiasjoner..

Emil: Jeg liker desverre ikke emil.. Det er veldig søtt, men nei...

Lykke til i navnejakten!

Skrevet

synest lukas er fint, men hadde aldri valgt det fordi det er litt vel vanlig nå for tiden. i klassen min på gymnaset var det 4 jenter som het silje.

samme hvor fine navn så mister de nå litt glansen da, synest jeg.

mikkel er litt sånn mikkel rev og emile er litt sånn EEEEEEEEEEEEEEEEEMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL! i snekkerbua. er min personlige mening.

jeg liker brede, det har litt stil. snorre er litt for norrønt, men det er jo en veldig urnorsk bølge for tiden, så mange liker det.

Skrevet

Lukas var greit men ikke helt sansen for de andre. Emiiiiiiil =0) minner meg om serien =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...