♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 31. desember 2006 #1 Del Skrevet 31. desember 2006 ...har ei venninne på besøk her, med termin 13.januar. Ho sier at samboern hadde kjent hodet mens han tuska litt med fingeren før de hadde sex igår kveld. Må det være åpning for at man skal kjenne hodet? Jeg tør ikke kjenne på meg selv se... he-he, pysete! Er jo sikkert ikke annerledes å stikke en finger inn enn å ha sex men... Apropos sex, i kveld kan man vel kanskje unne seg det igjen og, vært ganske knipen på sex'n her i desember, i frykt for å sette igang fødselen før nyttår!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7600721-ang-%C3%A5-kjenne-hodet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbetøs Skrevet 1. januar 2007 #2 Del Skrevet 1. januar 2007 Det er mulig ja. Jeg har kjent det selv. (NB: Sarte skjeler; det kommer litt detaljer nå) Det skjedde oss også natt til i går. Vi bare koset litt sånn på utsiden og i åpningen. Gikk ikke mere enn 2-3 cm inn, men plutselig stopper min kjære og sier at han kjenner motstand. Kunne ikke helt forstå det. Da prøvde jeg meg forsiiiiktig med fingeren, og kunne lett kjenne hodet til babyen helt nede. Jeg gikk ikke mere enn ca 3 cm inn jeg heller, men det var absolutt nok til å kjenne det. Jeg driver ikke å fikler dær nede selv, og annbefaler virkelig ikke dere andre til å gjøre det heller. Vi er jo alle klar over infeksjonsfaren osv. Jeg klarte bare ikke la være å kjenne da han sa han møtte motstand, og jeg kjente jo bare ca 3 cm inn. Livmortappen ligger jo mye lenger inn enn det. Men det er i hvertfall mulig å kjenne hodet hos meg i hvertfall. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7600721-ang-%C3%A5-kjenne-hodet/#findComment-7604384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå