vær_85 Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 hei.. jeg er gravid for første gang og er nå i min 18. uke.. Jeg synes jeg har lagt på meg så fryktelig mye og lurer på hvordan andre har det.. blir nesten litt deprimert på hele greia.. og siden dere nå sikkert lurer på hvor mye det er snakk om, så er det 7kg... håper på noen svar fra dere der ute.. er ny her på barnimagen også forresten.. og godt nyttår!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 tja. det er vel ikke så mye-er det!? jeg er i uke 27 og har lagt på meg ett kg. det er nesten mot det unormale. hadde nok foretrukket 7 kg opp. kos deg du. forrige gang la jeg på meg 17 kg som alle var borte en uke etter fødselen.
vær_85 Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2006 hehe.. vi er visst ulike alle men det var stor forskjell fra forrige gang hos deg da. jeg håper det kommer greit av igjen etter fødselen, men det ligger ikke i genene dessverre.. får vel bare stå på tenker jeg..
solegget sprekker til påske Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 det går nok helt fint med alt skal du se...j det med vekta skal du ikke tenke så mye på.det er viktigere å kose seg i svangerskapet. jeg har vært veldig dårlig fra dag 1, og var det forrige gang også. men hakke verre denne gangen. det er derfor jeg sier at jeg heller ville lagt på meg mer enn å holde stand over doskåla. men men . dette er mitt siste barn, man får prøve å muntre seg selv opp, kose seg med annet enn mat. men det er utrolig hvør mye mat betyr i livet!!
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 jeg er i uke 23 og har gått opp 1 kilo.... da jeg gikk med jenta mi i magen hadde jeg allerede gått opp 7kilo i uke 23.. men gikk opp kun 13 totalt så...
maiprins Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Hei tuppeline! jeg har lagt på meg 9 kg jeg, og jeg er i min 18. uke også ;-) Jeg hadde nok å ta av fra før - men kiloene har strømmet på - jeg gikk fort opp med førstemann også. Jeg stresser ikke så mye med kiloene jeg - tror jeg velger å ikke gå på vekta fremover - blir jo veid hos lege og jordmor. Klem fra
fox`y Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 hei jeg er 12+5 å har oxo lagt på meg hele 7 kg..med 1 mann la jeg ikke på meg noe før jeg var ca 20 uker på vei,så d varierer stort..er selv litt smådeppa pga vekta jeg, er livredd for å bli overvektig igjen..men håper d går like fort av herre gangen oxo som d gjor med 1 mann.. lykke til videre og godt nyttår=O)
Lovehearts Skrevet 1. januar 2007 #8 Skrevet 1. januar 2007 jeg er i uke 25 og har gått opp 14 kilo, så det er nok ikke likt for alle nei
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 1. januar 2007 #9 Skrevet 1. januar 2007 Hei! Jeg er i uke 20+4 og har gått opp 8 kg.(så vi er vel ganske likt der.) Synes magen begynner å bli stor. Det er første mann for meg også. jeg har trent som før ca 5-6 ganger i uka, men kiloene kommer alikevel. Får vel ta det som et tegn at den lille trenger de. Godt nytt år til deg også...
nr 3 på vei;) Skrevet 1. januar 2007 #10 Skrevet 1. januar 2007 jeg er i uke 21 og har lagt på meg 4 kg
Annette78 Skrevet 1. januar 2007 #11 Skrevet 1. januar 2007 Jeg er 18 uker på vei og har gått opp ca 1/2-1 kg men jeg har hatt veldig dårlig matlyst og veldig kvalm fra uke 6-14
vær_85 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. januar 2007 tusen takk for svarene deres setter pris på det! Og så er det veldig kjekt å se at vi er forskjellige alle sammen! Men jeg tror det at hvis man virkelig VIL ta av de kiloene man legger på seg i svangerskapet etter fødsel og amming, så får man det til. Viljen har mye og si. Og jeg spiser ikke så mye mer nå enn det jeg gjorde før jeg ble gravid heller.. Men så er vi også ulike i utgangspunktet, noen er tynne mens andre har litt mer. Det har vel også litt å si. På noen viser det tidlig, på andre tar det lang tid. Men takket være svarene deres nå, så er jeg ikke så deprimert lenger. vi får bare stå på
lille solstråle Skrevet 1. januar 2007 #13 Skrevet 1. januar 2007 Jeg er i uke 26 og og kagt på meg 7 kg, har litt å ta av fra før ab i tillegg, men med litt trening og amming så ordner det seg nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå