Gå til innhold

Kveldskvalme?


vimssa

Anbefalte innlegg

AUUU!!!

Jeg er kvalm, jeg har vondt i magen, jeg er 5+1 uker på vei og jeg er litt redd. Noen andre som har hatt vondt i magen? Det kommer og går litt, og det kjennes ut som kramper. Det er sikkert ingenting, men likevel...

 

Vi er hos foreldrene mine, som ikke vet noe enda, og snart kommer det besteforeldre og onkel. Gruer meg til å sitte ved bordet og være snill og selskapelig. Vil bare sove og hvile til kvalmen har gitt seg. Har heldigvis en fantastisk kjæreste og hun gjør alltid verden bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Jeg er 6+3 og har vært plaget med vond mage hele tiden. Det minne om mensen smerter....

Men bare ta det rolig! Det er helt normalt!!! Det tyde bare på at ting skjer inni magen!:-)

Men blir det for vondt ville jeg ta kontakt med legen bare for å være på den sikre siden....Men som sagt - det er helt normalt!!!!

Lykke til videre i fam.selskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoff, stakkars deg..........hold uuuut!! Det blir bedre, det lover jeg deg!

Ser forresten at dere er et lesbisk par,- kan dere gi meg nummeret til storken?:-) Jeg er helt hooked på serien the L word, nesten som om jeg er i et lesbisk miljø for tiden. Ser dere den? Anbefales. Lykke til med kvelden og videre i svangerskapet! Godt Nytt år. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo gå inn på hjemmesidene deres www.storkklinik.dk. Masse info der.

Ja, vi se The L Word. Bra serie, gleder oss til neste sesong.

 

Overlevde kvelden i går. Bytta vin og champagne glass med min kjære i smug og det funket. Mamma og pappa vet vi skal prøve, men vet ikke at vi allerede er gravide. Vil vente litt med å si det. Sa bare at alohol reduserte fruktbarheten og lot som om jeg nippet forsiktig.

Har også fått spurt mamma om hvordan hun hadde det da hun var gravid. Fikk skumle historier om bekkenløsning, men hun var ikke kvalm. Håper jeg har fått kvalmen og hoper over bekkenløsningen. Noen som vet noe om det er mulig å unngå ved trening/styrking av musklaturen i bekkenet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du kan forhidre bekkenløsning med trening - tror ikke det ! Men uansett bra å styrke muskler rundt bekkenet. Jeg fikk noen råd på Sats for 7 år siden. Nå er jeg visst ikke like sporty. Har sett bekkeløsning hos trente og utrente.

 

lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...