Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Jeg opplever at og til at småen dirrer/risteskjelver inni magen min. Det er ekkelt og føles rart. Noen andre som har opplevd det samme?? Evt. vet hva dette er? Jeg er 28 uker og 2 dager på vei.
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Tror jeg vet hva du mener. Slik jeg kjenner det så er det akkurat som veldig rask sparking på en måte.. Aner egentlig ikke hva det er men har kjent det endel.. Men tror da ikke det er noe farlig? Har liksom ikke falt meg inn å spør jordmor heller :-)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Har ikke opplevd det selv, men lest her inne før at det er babayen som tisser... Aner ikke om det stemmer!
~Blomst~ Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 Ja, merker også sånne skjelvinger innimellom. Er 30 uker nå og har merket sånne ristinger i ca 2-3 uker. Ikke hver dag, men innimellom. 2 ganger i uka kanskje? Dette er mitt tredje sv.skap, men merket ikke noe sånt på de to forrige. Men ingen babyer er like og så lenge småtten sparker mye og beveger seg tror jeg alt er bare fint. Det virker nå som om alt er bra inni magen min og jeg har en god følelse for at babyen trives. Godt nytt år.
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 har lest at ungen har frysninger eller tisser.. helt normalt visst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå