Gå til innhold

Da har jeg født :-)

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen. Seks dager før termin ble min herlige, lille jente født!

Jeg våknet den 29.12 kl01.15 av at det "stakk" i magen og var litt våt.. Gikk på toalettet og trodde kanskje noe av vannet var gått.. Det luktet litt "annelredes", men det så ut som flytende utflod.. var ikke så mye heller. Gikk inn i sengen igjen, men følte at noe var på gang, ut igjen på toalettet, der var det begynt å komme rosa utflod/vann.

Jeg ringte kk 01.30, de ba meg avvente til jeg hadde fått regelmessige rier, i det øyebliket jeg la på røret, begynte riene. Barnevakten kom løpende og vi var på kk klokken 02.00, da haglet riene..

Inn på ett rom på Storken, 4 cm åpning allerede. Riene kom tett som fy og akkupunkturen hjalp ikke så veldig..

Pressriene kom kl.03.00 og det var ikke tid til å sjekke om det var full åpning,babyen hadde det fint, men ville ut nå! Og så kom hun, blå i ansiktet, for hun stod med hodet ute mellom to rier (de sier det kan enda gå en dag før hun har helt normal farge, klokken var 03.14!

Hun er selvsagt nydelig, har masse svart hår og ligner storebroren da han ar nyfødt.

3960 gram og 50 cm

Lykke til til alle dere som fremdeles venter :-)

PS: Har lagt ut bilde i albumet mitt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7600286-da-har-jeg-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse mille-k:) Jeg fikk gutten min natt til andre juledag 0232:) 3570 gram og 52 cm:) Etter en knallhard fødsel. Vannet gikk 0100 natt til lille julaften også skjedde ikke mer. julaften klokken 8 om morgenen ble jeg satt i gang. Men det tok enda en stund før riene begynnte. De begynte å bli vonde natt til 1.juledag i 2-3 tiden. Og gutten kom altså ikke før natt til andre juledag. Jeg revnet en del og de måtte ta han med tang. Fikk infeksjon under fødselen fordi at vannet mitt gikk så lenge før. Tung fødsel ja! Glad det er over! Men nå er verdens skjønneste gutt her:)

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...