Gå til innhold

elektrisk eller manuel pumpe?

ღVi treღ og en liten spire

Anbefalte innlegg

hva ville dere valgt?

elektrisk er jo enklere å bruke,du "kobler bare på"

mens manuel må du pumpe selv..

jeg blir å pumpe meg 1-2 ganger pr dag, og lurer på hva som er mest praktisk for meg.

har mest lyst på elektrisk, men de er jo dobbel så dyrt som manuel:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7600247-elektrisk-eller-manuel-pumpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

|||||||||||||||||||||||||||||hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt en el dobbeltpumpe - da sparer du mye tid (angrer bittert på at jeg ikke har skffet meg det noen gang), men avent hånpumpa ha fungert for meg da - men tok jo litt tid da....

Har kjøpt meg en rimelig elektrisk brystpumpe på QXL, kanskje noe å sjekke ut? De fleste har jo ikke rukket å bruke nykjøpte pumper mer en et par-tre måneder allikevel? Jeg brukte avent manuell før, men etter brystreduksjon sitter melka hardere (tungmelket) og da har elektrisk vært helt suveren!!

Jeg har brukt manuell AVENT fram til nå og vært ok fornlyd med den... men nå pumper jeg 1-2 ganger pr dag jeg og til tider sp jeg har kjøpt

MEDELA SWING!!! Da ble det andre boller gitt!! Den er helt super;)

Anbefales på det sterkeste;)

Hei

Jeg har Avent sin mauelle og den fungerte kjempeflott for min del når jeg pumpet meg 1-2 ganger om dagen.

Har leid Medela sin elektriske på babyshop og etter hvert fant jeg ut at jeg fasktisk fikk ut like mye med Avent sin manuelle når jeg fjernet silikonbelleget sok sitter i tuten man plasserer på brystet.

Så så lenge du bare skal pumpe 1-2 ganger for dag vil jeg anbefale Avent sin manuelle.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...