Gå til innhold

Frustrert ang. "nyttårsfeiring"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sjuk og gubben er på jobb til 23. Hadde da tenkt å stå opp og se på raketter for så å legge oss da han skal opp kl 7 i morgen tidlig.

Nå sier han plutselig " xxx kommer forresten bortover til oss å skal se på raketter med oss".....Javel????????????? Å, det sier du nå??

Fikk du liksom med deg at jeg er sjuk og står i morgenkåpe å prøve å "feire" nyttåret i 15 min mens vi ser på raketter. Hvorfor trenger han en kompis her akkurat da, så skal de vel sitte inne å skravle etterpå..Blir sååååå forbannna %¤#"#¤¤

Skrevet

hørtes ut som typisk mannfolk... tror ikke de tenker over det at vi ønsker å være representable når de drar folk inn i huset.. tror forresten ikke de tenker at vi er sjuke heller.. det er jo typisk dem å klage villt når de selv er syke men takler dårlig at "fruen" er syk.. hmm..

Skrevet

Nei, og jeg sa at det kan jo hende sønnen vår på 9 mnd våkner og da er det kos å stå der vår lille familie å se på rakettene:)

Sa at jeg IKKE ville ha denne kompisen her....får se hva som skjer..

Skrevet

han må jo kunne si til denne kompisen at du er syk.. det er jo naturlig å holde seg unna en småbarnsfamilie når situasjonen er slik.. hmm.. "kjenner lusa på gangen".. hehe. god bedring og GODT NYTT ÅR..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...