Gå til innhold

snu døgnrytmen når hun er 1 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt har helt snudd døgnet. Hun sovner først mellom kl 02 og 05.00, sover da i alt fra 3-6 timer i ett strekk, våkner og vil a pupp og sover i ca 3 timer igjen. Hun sover jo reltaivt bra, men har bare snudd helt døgnet. Dette gjør at vi sover til ca kl 12 hver dag. Etter å stått opp og jeg har stelt henne sovner hunn igjen etter et par timer og sover gjerne i tre timer igjen. Men etter ca kl 16 sover hun nesten ikke før om natten i 2-5 tiden.

Har dere noen tips om hva jeg kan gjøre for å få snudd henne? Er hun for liten til å bli snudd?

Jeg er jo blitt vant til dette så det går jo greit, det er bare det at det hadde vært greit om hun hadde hatt samme døgnrytme som oss.

Skrevet

sett på støvsugeren når hun skal sove om natten, og vekk henne om dagen for å mate henne. Nok mat om dagen = ikke mat om natten!

Eline snudde døgnet, og nå sover hun hele natta og er ikke lenger avhengig av støvsugeren. vi laget mp3 av støvsugerlyden så vi slapp å ha den på hele natta. Har hørt flere som det fungerer hos og står på libero.no som tips:)

Lykke til!!

(si fra hvis du vil ha mp3 så kan jeg sende den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...