Gå til innhold

NB! En eller flere "anonyme" tuller med oss her inne.


Gleder ossFØDEKLAR

Anbefalte innlegg

Jeg har lest gjennom flere av meldingene her inne, som alle er av anonyme og inneholder samme type spørsmål og ord og vendinger. Jeg er sikker på at det sitter flere rundt PCen og ler av både meldingene og svarene. Dette er litt leit, fordi det ødelegger litt av troverdigheten til forumet. De aller fleste av oss er seriøse og trenger forumet for å komme gjennom prøveperioden og graviditeten. Forslag til hva vi kan gjøre? Jeg prøver å ignorer disse anonyme, men av og til kommer de inn med provoserende innlegg midt i seriøse tråder, og det virker veldig forstyrrende. Lettere er det selvsagt når forslaget til en tråd startes av en useriøs anonym.

 

NB! Jeg er klar over at mange liker anonymitet og likevel er seriøse.

 

Hva gjør vi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er faktisk mange anonyme som også er seriøse her på forumet...

Hvor i all verden tar du det du skriver fra?

 

Jeg har akkurat lagt inn et innlegg under anonym (usikker, behøver råd) og jeg mener hvert ord av det du skriver!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat: "De aller fleste av oss er seriøse og trenger forumet for å komme gjennom prøveperioden og graviditeten."

 

Hvordan kan du vite hvem som er seriøse og hvem som er useriøse? Selv om det som skrives ikke er "seriøst" nok for deg kan det være veldig alvorlig og viktig for den som skrive det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan selvsagt ta feil. Kanskje jeg har gjort det.... Jeg vet at mange ønsker å være anonyme og selvfølgelig likevel er veldig seriøse. Det er ikke meningen å omtale de som bruker anonym-knappen negativt på noen måte. Jeg beklager av hele mitt hjerte om noen føler seg støtt av innlegget mitt. LikeveI, i BliGravid forumet ble det for noen måneder siden så plagsomt med støtende anonym-meldinger at moderator etter oppfordring fra brukerne fikk fjernet anonym-knappen. Så totalt ukjent er ikke problemstillingen. :-)

 

 

* * * GODT NYTTÅR TIL ALLE SAMMEN, HÅPER 2007 GIR DERE GLEDE * * *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at alle som skriver inn et innlegg under anonym tuller?

Jeg bare lurer....

Synes det er trist dersom de som skriver inn under anonym ikke skal bli tatt seriøst og få svar på det de lurer på. Det kan jo være usikkerhet som gjør det..... Eller andre grunner. Å de som evt skriver innlegg med anonym og tuller, ja, ja, det må jo være deres problem?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun sier jo ikke at det gjelder alle anonyme, og de fleste er helt sikkert seriøse, men kjenner meg igjen i det hun skriver om anonyme som kommer med helt usaklige og provoserende innlegg i seriøse tråder... mener da de som TYDELIG er der bare for å krangle og provosere, og de innleggene syns jeg passer bedre på kranglesiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror mange bruker anonym-knappen til spørsmål som kanskje ikke er like "politisk korrekte" eller som er så konkrete at de lett kan knyttes tilbake til dem selv om det blir lest av noen som kjenner dem. Det vet jeg i hvertfall jeg selv har valgt, uten at jeg "tuller" med noen av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kan ikke gi deg et eksempel på det på sparket, men tråden "er litt lei" hadde passet bedre på kranglesiden, f.eks.. men samtidig, så klager vel egentlig de fleste her inne over ett eller annet i perioden de er her, så det må vel egentlig være litt lov å starte sånne tråder her.. men det ødelegger litt mer for de andre her inne.. men det er nå min mening.. :) er andre uenige, er det lov.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...