Gå til innhold

vanskeligere å bli gravid med flere kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har bestemt oss for nå å prøve igjen,men etter to sv.skap,så har vekta stagnert på 92 kg:/ har dere i samme "klasse" opplevd det vanskelig å bli gravid på grunn av vekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vanskelig i det hele tatt!!!! :) Jeg er over 3-sifret antall kg og jeg blir gravid så lett som bare det!!!! :)

Bare å pøka på det vettu!!! ;)

Skrevet

noen opplever at det er pga vekta, at de sliter med å bli gravid. dette er en faktor vi 90+ere av og til sliter med. men ikke alle.. det viktigste er egentlig at mensen er stabil. og dette gjelder om du er overvektig eller undervektig. det hjelper ikke hvor mye man veier hvis mens ikke er stabil.. heldigvis hadde jeg ingen problemer med å bli gravid,hadde regna med å slite et år eller no.. men ble gravid på første el.. lykke til :o)

Skrevet

ah,så bra å høre=)

nå er jeg,og har aldri vært veldig regelmessig da,men har nå fått til to unger før, så *bank i bordet* skulle vel gå an å greie en gang til skulle man tro=)

Skrevet

for å øke sjangsene, og slippe å prøve så lenge, kan du jo ta eggløsnings tester :o) hvis du er uregelmessig, kan jo dette vise når du har EL

Skrevet

det var en god ide=) ca lenge etter mensslutt tar man disse da?

Skrevet

Nei ikke vanskelig i det hele tatt og jeg er 125

Skrevet

De säger det KAN vara svårare om man har många kilo extra men inte att det är så basta! Jag vägde oxå 92(1,80 lång) när jag blev gravid i sommar men mår hur bra som helst, har gått upp 5 1/2 kg är i v 24! Bara slappa av, ha kul när ni provar, mycket kärlek skapar säkert en liten till er?! :D

Skrevet

Da vi forsøkte å bli gravid første gang var vekten trolig i underkant av 90, men jeg hadde ikke eggløsning pga eggstokker som var veldig ømfientlig til vekt. Måtte derfor ta av noen kilo, men så ble jeg gravid. Problemet var ganske tydelig hos meg, for mensen uteble så lenge jeg hadde de kiloene for mye. Men dette er nok langt fra alle 90+ som opplever. De to neste gangene har jeg blitt gravid på første forsøk, uten å måtte tenke på vekten.

Skrevet

Var ikke vanskelig for meg å bli gravid, selv om jeg har oversteget 100. Kun uker etter at jeg slutta med prev. ble jeg gravid. Og har allerede gått opp 5 kg i min 19.uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...