Mamman til M&E Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Har smerter fra rumpen og nedover baksiden på bena, særlig om nettene. Sover kjempedårlig om natten på grunn av det. Noen andre som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Jepp, og det kalles bekkenløsning. Dritvondt å flytte på seg i sengen om natten ja....
Mamman til M&E Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2006 Søren og, hadde håpet at det var noe annet! Noen som vet hva som kan hjelpe?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 Hei!!! Sov med en pute mellom beina, og ikke ligg på den siden du har mest vondt. Få henvisning til fysioterapi - det hjalp meg MASSE!!!! 2 x 45 min pr uke. Himmelsk etter behandlinge!!! God bedring!!
090307 Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 hei,det trenger ikke å være bekkenløsning.. jeg trodde også det. men har fått beskjed av både lege og fysioterapaut at det er svangerskapsitsjas....
Mamman til M&E Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2006 Takk for svar. Skal snart til legen og får spørre henne, kanskje hun kan henvise meg videre til fysio eller kiropraktor. Går i full jobb og synes det er svært slitsomt når jeg sover så dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå