Gå til innhold

brettebleier

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.noen som kan fortelle meg deres erfaringer ed tøybleier? jeg har kjøpt startpakke med brettebleier,og skal ha bebis i januar. for det første skjøner jeg ingenting av hvordan jeg skal brette den, og for det andre er jeg usikker på om det er nok slike ullbukser i en startpakke...? det er bare 3-4 ullbukser i nyfødt str....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det går kjempefint med tøybleier jeg. Vi har også bare brettebleier for tiden, men skal begynne med formsydde av ett eller annet slag til våren når poden blir et halvt år.

Brettingen så litt vanskelig ut synes jeg også, men var kjempelett når jeg kikka nøyere. (Bare send meg en melding om du trenger hjelp.) Ellers har Nøstebarn en video om hvordan de bretter på sidene sine. Det er den brettingen jeg bruker, men det finnes mange flere måter å brette på.

Man trenger ikke for mange ullbukser. Jeg har tre dagbukser og bruker dem etter tur. De som ikke er i bruk henger til tørk over dusjkabinettet. Det eneste problemet er når det kommer bæsj på dem og de må vaskes. Om du skal bruke brettebleier om natta også så trenger du bare to nattbukser (normalt).

Skrevet

På www.kenguruloftet.no er det ein brett (den same som nøstebarn trur eg) - klikk på "hvordan bruker vi tøybleier" og lengre nede på den sida finn du ein bretteinstruksjon. Det er nok berre å prøve seg fram, plutselig så sit teknikken inne :)

Men regnar med eg og kjem til å vere litt frustrert før bretteteknikken sit, har ikkje bretta bleier før eg heller (skal byrje i juni)

Lykke til!!

Skrevet

tusen takk for svar begge to:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...