Gå til innhold

hva skal dere ha til nyttårsmat i kveld da?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal ha kalkun vi =) har alltid hadd pinnekjøtt, men no i år skal vi ha kalkun, nam nam......

har blitt litt lei av pinnekjøtt i jula......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kalkun med mye godt attåt og Dronning Maud pudding til dessert! :) Nammi! ;)

Godt nyttår! :)

Skrevet

Tapas til den storegullmedaljen! Har dilla på alt som smaker av chilli eller hvitløk om dagen, så alle her i huset kommer til å være åndene som går i morgen.

Men namenam!

Skrevet

Pinnekjøtt med lefse til.. Namnam :)

Har ligget syk hele jula, så jeg har IKKE spist meg lei på julemat enda!!! :)

Skrevet

Vi skal til foreldrene mine og spise hjortegryte. Det er godt det;))

Skrevet

Ribbe med alt mulig tilbehør!!!! har ikke fått spist det i jula så jeg gleder meg som en liten unge!!!!!

Skrevet

Pinnekjøtt! Blir ALDRI lei det (men et det jo også berre to gongar i året då!) og kalkunen tek vi i morgon :)

Skrevet

I kveld blir det kalkun, waldorfsalat, salat, bretagnesaus, ris, poteter og annet tilbehør, hos min søster...nam nam nam

Godt nyttår!!

Skrevet

pinnekjøtt selvfølgelig :) med riskrem til dessert.

Skrevet

Tar en vri, og spiser kyllig i form med mandelpoteter, hvitløk(bakt i sitt eget skall), sopp og løk. Serveres med tzatziki og brød.. Er helt sinnsykt digg for hvitløkselskere, men blir litt løssluppen etterpå....

Får håpe rakettene overdøver, hahaha!

Ha en nydelig kveld!!

Skrevet

Vi skal spise kalkun, med fløtegratinerte poteter, saus og waldorfsalat hos min svigerinne ;)

Skrevet

her blir d kalkun med poteter,gullerøtter,brokoli,blomkål,waldorfsalat,fløtesaus,surkål.. dessert : verdens beste,sviskegrøt,boller,iskake,tårnkake osv.. nattmat blir suppe me loff...

hehe blir mye mat i dag ja..vi blir tilsammen 12 stykker hjem hær så har holdt på å årnet siden 9 i mårest..

godt nyttår alle sammen=O)

Skrevet

Skal spise pinnekjøtt for andre gang i livet. Det gleder jeg meg til. Er mange mange år siden jeg smakte det sist. Hva vi skal ha til finner vi ut når vi kommer dit. Skal snart reise :)

Skrevet

Her skal vi har kylling og ris.Kun meg og samboern som skal spise og da tar vi noe som er enkelt pluss godt.

Skrevet

pinnekjøtt. det er bare så godt.

Skrevet

Blir pinnekjøtt i kveld,også blir det kalkun i måren. nam nam

Skrevet

brødskive med ost. tåler ingen mat!!! her holder kvalmen stand!!

ps

tar litt julebrus til så blir det komplett

he he

Skrevet

hehe jeg å sambo har kost oss å stekt vafler :-D skikkelig koselig. skulle egentlig ha kalkun, men jeg har sovet i 16 timer siden jeg slutta på jobb på lørdag. og glemte å ta opp kalkunen av frysen hihi og en 6 kg kalkun tiner ikke akkurat på noen timer, menmen hyggelig lell. vi tar den i morgen vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...