Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Leser så forskjellig i bøker og på babyverden om når det er vanlig å skulle snu seg på magen og ligge med strake armer i mageleie. HS sa rundt fire mnd til meg, og på babyverden.no rundt 6-7 mnd. Babyen min vil ikke snu seg og ligge i mageleie selv om vi øver tre ganger om dagen. Ser ut som om hun ikke gidder i det hele tatt. Er det grunn til bekymring? Er 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 nei overhodet ikke ! Dette klarer hun før eller siden slapp helt av
Hoppetussa Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Kast bøkene du, og la henne gjøre ting i sitt eget tempo! :-) Vet det ikke er så lett, jeg følger med selv også...
Libido- Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 Nei, noen er latere enn andre. Det kommer når de er klar for det. Men er fint at du øver =)
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Latere?? Det trenger ikke å bety det, selv om en unge er litt sen!
Gjest econia Skrevet 31. desember 2006 #6 Skrevet 31. desember 2006 det er helt sikkert ikke noe galt med barnet ditt. alle følger sitt eget tempo. snakk med helsestasjonen siden de forventet dette rundt fire måneder, be om fysioterapi, det skader da ikke. men ikke tro det er noe galt med barnet ditt, for det er det sikkert ikke :-)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #7 Skrevet 31. desember 2006 be hs om å kjerpe seg...barna må ta ting i eget tempo! her er han 5mnd, og snur seg ikke enda (men snart da)!!
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 31. desember 2006 #8 Skrevet 31. desember 2006 Nei,bare slapp av og la baby utvikle seg i sitt eget tempo. Gutten min var rundt 6mnd når han snudde seg fra rygg til mage,og nå er han 7,5 og ruller bortover gulvet her. Plutselig tar utviklingen ett kjempehopp fremover
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #9 Skrevet 31. desember 2006 Min e faktisk 9 mnd og snur seg da ikke selv enda. Vet ikke hvorfor hun ikke lærer seg dette jeg! Menkommer seg rundt og klarer alt annet! Men akkurat det å snu seg er visst veldig vanskelig..
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 1. januar 2007 #10 Skrevet 1. januar 2007 Tulla her har snudd seg en gang, det var det. Er en meget bedaglig jente som tar ting i morgen=0). Tror nok det blir flotte unger av våre også de bare utvikler seg så forskjellig i forskjellig tempo. Hs var såååå bekymret for en gutt på 3 måneders kontrollen bare lå flat på rygg, på 6 måneders kontrollen krabbet han nesten, mens min lille prinsesse bare så rart på han =0). Vi får slutte å bekymre oss er bare så fantastisk få friske og flotte unger =0)
langevipper Skrevet 1. januar 2007 #11 Skrevet 1. januar 2007 Oda blir 6 mnd om noen dager og kan ikke snu seg fra rygg til mage enda. Like greit tenker nå bare jeg, hun har ikke den store plassen å bevege seg på her i den lille leiligheten vår. Heldigvis er det under en mnd til den nye leiligheten vår er klar...skal bli delilig med rikelig plass.
langevipper Skrevet 1. januar 2007 #12 Skrevet 1. januar 2007 hehe...ser jeg ikke klarte å skrive helt riktig...jaja kl er 5 om morgenen og jeg svarte ikke helt på spørsmålet ditt nei. Men nei du har nok ikke noe å bekymre deg for som de andre sier her, ingen barn er like og de alle utvikler seg etter sin egen tidsplan. Godt nyttår:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå