Labbetøs Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Du føder tirsdag andre januar!!!!!, tipper jeg. Snakket nettopp med en venninne (og du er sykt nok ikke logget på msn.. ) som spådde meg sånn bare for skøys skyld. Hun så fødsel den andre januar, men det var litt difust så hun trodde ikke det var meg. Da må det jo være deg da??? Hvem ellers liksom??? Eller, det kan jo være deg Ka-Ping??? En av dere to må det være siden jeg ikke kjenner noen andre aktuelle kandidater... Lurer på når jeg selv skal føde da. Etter andre januar i følge henne i hvertfall. :-)
selfangerkjerringa Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 ojojoj! Kanskje meg? hihi... håper det, 2.jan er en perfekt dato, har faktisk vært min personlige termin hele veien - og så slipper jeg igangsetting!!!
Labbetøs Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2006 Mhm. Mulig det er deg ja. Meg selv er det værre med. Har begyndt å bli overbevist om at jeg skal gå på overtid. Men det er jo greit det. Jeg har i hvertfall sluttet å være utolmodig og håpe hver kveld liksom. :-) Nå har jeg et annet favorittidsfordriv. Jeg gleder meg til å stå opp hver morgen for å løpe bort til mobilen. Er så spennende å se om det har kommet noen melding fra deg eller Bridy om at noe er i gang liksom. He he. Store barn store gleder..... Det har nesten blitt dagens lille høydepunkt. :-)
selfangerkjerringa Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 hihi... da skal jeg i hvert fall sørge for at du får beskjed TVERT jeg er på vei inn til trondheim "for real"!
Labbetøs Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2006 Ja du må gjøre det. Dagen blir ikke helt det samme uten-VG! Nei det var ikke VG nei... Dagen blir ikke helt den samme uten-SMSsjekking på morgenen!
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 31. desember 2006 #6 Skrevet 31. desember 2006 Åi tror du d? Føler at det nermer seg nå, men har ikke hatt noe tegn på fødsel enda. Har begynt med bringebær kapsel i dag da, så bli spennende å se. Er ikke pålogget msn? Må være pga ustabilt nett da, hm for et slit med denne dataen. Men tror nå så fall at du føder før meg:)
Labbetøs Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2006 Bridy! Der er du ja. :-) Det blir spennende å se hvem som føder når, men det ser i hvertfall ut til at det blir januarbebiser på oss alle tre. De bestemmer vist selv at nyttårsaften ikke er årets beste bursdag for dem? Hvis ikke må de være rimelig kjappe nå. Er ikke mange timene til 2007...
selfangerkjerringa Skrevet 31. desember 2006 #8 Skrevet 31. desember 2006 er ikke poenget med bringebærkapslene at man skal starte med dem noen uker før fødsel for å forberede modning?
Labbetøs Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 31. desember 2006 Aner ikke anngående bringebærkapslene. Har så lite tro på at noen slike ting fungerer, så jeg har ikke akkurat satt meg inn i det. Eneste jeg tror kan hjelpe er voksengymnastikk. Så gubben må til pers i kveld ja. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå