Gå til innhold

Lei meg jeg.....også idag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 23 år, har akkurat fått en datter, og år etter år reiser foreldrene mine bort på nyttårsaften, denne gangen har jeg iallefall samboer og datter, men da jeg var 20 satt jeg helt alene hele nyttårsaften. Ute smelte det raketter og der satt jeg. Aldri følt meg så alene eller viggo som da... Vi hadde flyttet til nytt sted, så jeg hadde ingen å feire med, så der satt jeg alene. I år hadde jeg virkelig håpet at noen skulle feire med oss, men neida, mamma og pappa reiser bort. Sa det til mamma at jeg synes det er trist å sitte alene hver nyttårsaften så sa hun: "den der tar jeg ikke til meg, for på nyttårsaften er det normalt å feire med sine venner". Foreldrene til sambo er også borte. synes det er så rart jeg, hadde aldri latt noen sitte alene sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må legge til at jeg ikke har søsken, bodde på et nytt sted og foreldrene mine visste at jeg ikke hadde planer. De to siste årene har jeg vært i byen med samboer. Ellers hadde jeg vel sittet alene da også....føler bare at alle gir så blanke f !

Skrevet

så trist da! Men i år har du ihvertfall samboeren din og lille jenta di! Jeg skal feire nyttårsften med lille jenta mi, og samboeren min jeg. Vi skal nok kose oss selv om vi bare er tre. Kunne du ikke blitt med foreldrene dine den gangen da?

Skrevet

nei mamma sier det er de og vennene den dagen, ingen barn ! :( faktisk så bærer jeg skikkelig nag ovenfor de pga dette, jeg hadde aldri klart å la datteren min sitte helt alene i høytiden. De har tydeligvis 0 problemer med det, jeg skjønner det bare ikke jeg....vi har ellers et helt normalt forhold !

Har bestemt meg for å aldri feire nyttår med de, og den dagen de sitter alene og foreslår å feire sammen skal jeg si: "nei nyttårsaften feirer man med sine egne venner !"

Det kan de banne på...

Skrevet

så dårlig gjort. For meg er nyttårsaften en dag man feirer med familie (og venner hvis man vil) Men vi hovedsak familien.

Skrevet

Vi skal være alene; jeg, mannen min og guttungen. Slik har vi hatt det siden før guttungen ble født og vi synes det er helt nydelig å være alene:) Kan du ikke prøve å gi litt f.... å kose deg med familien din? Man må jo ikke være mange for å få feststemning.

Ønsker dere et riktig godt nyttår i hvertfall!

Skrevet

Huff det hørtes ikke hyggelig ut, kanskje de rett og slett ikke tenker over at du er helt alene ? Hva med faren din da ? Hva sier han ?

Skrevet

vi har vært å spist middag med familien min og etterpå har vi vært alene hjemme... har vært ganske koselig...men du må vel kjenne noen vel? du sier du alltid har vært alene... har du ingen venner? jeg har ike feiret med mamma og de på maaaaaaange år... har jo spist middag hjemme men så gått på fest

Skrevet

joda har masse venner, det året jeg var alene var vi ny tilflyttet, så da kjente jeg ingen jeg kunne feire med nei. De andre årene har det bare blitt slik, noen har dratt til hjembyene sine for å feire osv. og her ble jeg sittende, er virkelig ikke en viggo venneløs ! Kvelden her ble forresten den beste jeg noen gang har hatt :) med nurket og sambo !

godt nyttår til alle

Skrevet

Når jeg var 20 bodde jeg for meg selv var ikke avhengig av mine foreldre. Tror du ikke dine foreldre syntes de har gjort sin jobb nå kan de feste og more seg så kan du gjøre ting og leve livet ditt med venner og bekjente. Ikke for å være krass men man får det desverre ikke bedre enn man gjør det selv. Hadde det vært meg hadde jeg jobbet, dratt tilbake til venninnene mine på nyttårsbesøk eller funnet på noe annet. Du må ta ansvar selv.

Uansett godt nytt år =0)

Skrevet

For meg er nyttårsaften en feiring med venner:) Det har det vært siden jeg var i tenårene. Men har alltid fått lov å være med mamma da:) Så jeg har fått valget. Ikke noe gøy å sitte alene på en sånn dag! Man føler seg så ensom når man har lyst til å være sammen med noen, men ingen som kan/vil. Hadde det vært en annen dag hadde det sikkert ikke vært så farlig??

Godt nytt år!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...