rødhette* Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Husk fødselsavtalen vår, som ble laget i går. Fødsel 1. januar, ble vi ikke enige om det? Jeg er så lei av dette nedpresset nå... føles jo som jeg skviser hodet til babyen min, stakkars! Har begynt på middagen til imorra, den skulle stå og småkoke i 2 timer. Så sitter og venter på at den skal bli ferdig med småkokinga, så skal jeg gå og dusje. Så pynte meg bittelitt til ikveld, før jeg blir henta av stefaren til min kjære.
selfangerkjerringa Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Du satser på å jobbe ut ungen altså? hehe... selv hadde jeg tjukt med energi igår, fikk gjort masse husarbeid, lagt unge, bakt pizza osv. Men jeg har bekkenvondt idag da Nå skal jeg og lillejenta mi bake sjokoladekake som vi skal ta med på middagen ikveld. Heldigvis slipper jeg altså å lage middag... krysser fingre for nyttårsjentene gullemor og rødhette Det ser ut som om det drøyer her i gården, ender nok med igangsettelse...
Gullemor Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Skulle vi føde 1. januar nå, da?? Nei, nå gir jeg meg ende over... I går var det ka-ping som var trøtt og tullet med datoene og nå er det jammen deg! ;o) Jeg har vel ingen andre avtaler om at 1) ka-ping skulle ha født 28/12 (men den tapte jeg jo, så den er grei!), 2) du skulle få snike før meg og føde 4/1 og 3) jeg skal føde 7/1. MEN, så var det jo noe snakk om, i går kveld, at du skulle få føde natt til mandag (altså førstkommende natt)... Men, nei, jeg vet ikke helt, jeg... Vi kan godt ta en synkronfødsel, alle tre: ka-ping, deg og meg, for eksempel den 3/1? Er ikke det et bra kompromiss for alle parter?
rødhette* Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2006 Hehe, nei... men måtte lage til middagen idag, siden den skal stå til dagen etter, og så kokes opp... Men det var slitsomt, phuh, særlig å knuse en hel pose med sukkerkavringer til pulver! Bekkenet fikk vondt av det, ja.. :s Har vondt i magen idag også, jeg Slipper å lage middag ikveld jeg også, middagen jeg lager er til imorra.. Svigers som står for middag ikveld. Trodde du skulle være med på avtalen om å føde i natt? hehe Jeg har ingen tegn på nært stående fødsel, som jeg selv vet om iallfall, og frykter det blir overtid her.. blæh... vil ikke det! Uff, kan gå gravid i 1 mnd til, og det skal lissom være heeeeelt greit... Nei, det er ikke greit! hehe
selfangerkjerringa Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Oj for et kaos... tror jeg signerer forslaget ditt, gullemor! Synkron-fødsel 3.jan men nå har Ellie83 blitt spådd at jeg skal føde 2.jan... hm..
rødhette* Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2006 Den offisielle avtalen var 1) ka-ping 31/12 (fortsatt ikke for sent.. men hun ser ikke ut til å være helt med på den) 2) jeg skulle snikføde 4/1 og 3) du skulle ta en liten forskudd den 7/1 MEN..... jeg mener å huske vi fant ut i går kveld/natt at vi skulle føde 1. januar alle tre? Jeg begynner å bli sååå klar for å få denne ungen ut nå... så jeg mister stadig mer av tålmodigheten her gitt.. Men neste uke er forsåvidt greit nok når som helst, bare jeg slipper gå over tida... Men jeg vil helst ikke at fødselen skal starte når sambo er på jobb, og han har et par nattevakter neste uke. Derfor hadde det vært kjekt å fått ungen før det hehe
selfangerkjerringa Skrevet 31. desember 2006 #7 Skrevet 31. desember 2006 Jeg er fornøyd bare gubben rekker å bli frisk før fødsel jeg... men samtidig - det bør egenlig skje noe av seg selv snart, jeg har ikke lyst på igangsetting...
rødhette* Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2006 Det skal ikke være lett... :s
Gullemor Skrevet 31. desember 2006 #9 Skrevet 31. desember 2006 Hmmm... Nei, jeg kapitulerte jo litt før dere i går kveld. Jeg vet ikke om 1. januar var noe dere to ble enige om, jeg...? Men jeg syns at synkronfødsel 3/1 er et knallforslag, det kan vel være en dato vi alle tre kan være enige om? rødhette*s sambo er kanskje (?) ikke på jobb, ka-pingmannen er frisk igjen og Gullebilen har passert EU-kontrollen? *optimist* Kan vi ikke bare si det sånn, a, jenter???
rødhette* Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 31. desember 2006 Hvis vi tar det på formiddagen går det bra, på kvelden er for seint da drar han på jobb Da har vi en deal....
Gullemor Skrevet 31. desember 2006 #11 Skrevet 31. desember 2006 Den er grei! *shaker hands med rødhette*
selfangerkjerringa Skrevet 31. desember 2006 #12 Skrevet 31. desember 2006 formiddagen 3.jan er grei - jeg er med!
rødhette* Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 31. desember 2006 *godsnakke til gullet i magen... hører du det.. 3. januar. Altså leeenge før 15.!*
Gullemor Skrevet 31. desember 2006 #14 Skrevet 31. desember 2006 Wow! Da har vi jo en deal, da! Det tok jo intet mer enn tre trimestre å få til det!!! )
Gullemor Skrevet 31. desember 2006 #15 Skrevet 31. desember 2006 *stryke på magen* Høre på pappaen din... Han har jo hatt en magefølelse på den 3. lenge nå... Komme den 3., du, Gullebaby! Det var greit, sa h*n... )
rødhette* Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #16 Skrevet 31. desember 2006 Hehe, høres bra ut Men da får jeg stikke i dusjen, og prøve gjøre meg litt fin til ikveld også. Får se om jeg får tid til litt bimming etterpå også, alt avhengig hvor lang tid det tar. Kommer litt an på hvor sliten jeg blir (helt utrolig hva man blir sliten av for tida! Lissom - en dusj!) Hvis du logger av før den tid, får du ha et riktig godt nytt år! Sender nok en melding til deg ikveld
Gullemor Skrevet 31. desember 2006 #17 Skrevet 31. desember 2006 Skal snart begynne med prosjekt "fiffe-opp-gullemor-til-nyttårsfeiring" selv! Det kan jo ta en stund... Ikke bare-bare å vaske føtter, ta på sokker eller langt mindre STRØMPEBUKSE for tida! Puh! For et ork! Alt "under beltestedet" er jo omtrent "off-limit" for tida... Glad nurket snart kommer og jeg kan bevege_meg_igjen etterhvert! Hvor har jeg hengt strisekken? Ha en fin nyttårsfeiring, rødhetter*, ka-pinger, FrøkenB'er og alle andre kjente! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå