Gullemor Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Hei på deg! Tusen takk for den kjempehyggelige mailen du sendte meg rett før jul! Den varmet! ) Har hatt en koselig julefeiring; stille og rolig, stort sett bare Gullefar og meg sammen. Ellers har vi hatt middagsbesøk av svigers, var ute og spiste med mine foreldre her om kvelden, og ellers har vi tatt det rolig. Gullefar mekker dessverre bil igjen i dag, for å få den ferdig til "etter-EU-kontroll" ASAP på nyåret. Må snart få godkjent den &/(%/&¤/(( bilen! Knøttet kommer jo snart! ) Hvordan er det med deg? Leste noe her inne om hostesaft, så jeg går ut ifra at du kanskje er litt småsyk om dagen? Hvordan er formen ellers? Håper vi kan treffes igjen snart; forhåpentligvis har jeg da med med Gullebaby i vogna (i EU-godkjent bil...)! ;o) Ønsker deg og dine et godt nyttår, FrøkenB! Gleder meg til å se deg igjen. Ser forresten at det er satt opp treff på Dolly Dimples 11. januar. Kanskje jeg føder såpass mange dager før det at jeg rekker det?? ;o) *optimist* Godt nyttår! Klem fra
21.april Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Hei:) ja er det ikke det ene så er det det andre... Selvfølgelig blitt litt småsyk, hoste og slapp men tror jeg kommer unna med det. Er så kjempeglad for at vi har kommet til nyttårsaften nå, så blir det 2007-baby på oss. Det har jo ikke all verdens å si, men er selv født sent på året og syntes det var litt leit i ungdomstia.. og så er de jo så små når de begynner på skolen... jula har vært rolig, som hos deg har det bare vært meg og samboeren, besøk og restauranter. Veldig koselig!! Nå er det bare en mnd igjen til termin så jeg trosser kynnere og alle farer for for tidlig fødsel og er alltid klar for en tur på kafe!!! Godt nytt år!! klem
Gullemor Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2006 Høres ut som en rolig og fin jul hos dere også... ;o) Ja, det er helt ok at vi tipper over i 2007 nå, før gullene våre kommer. Det hadde nok ikke vært verdens undergang verken med jule-, romjuls- eller nyttårsbaby, men er jo sikkert litt kjedelig for ungen i visse perioder av livet... Husker selv fra jeg var 14-18/20 år, hvor kjipt det var å ha bursdag "så sent som i september", men nå er jeg jo bare glad til, da! Det var moro å mobbe de som var "mellom 30 og 40" mens jeg selv fortsatt "bare var 29"! ;o) Hihi! Skadefryd er den eneste sanne fryd, er det noen som påstår... Uff, nei, er vel ikke så veldig skadefro til vanlig, men er jo moro å erte, da! Nå er jeg klar for fødsel! Har nettopp foreslått for rødhette* og ka-ping at vi tar en synkronfødsel den 3/1, da vi krangler så busta fyker om hvem som skal føde når!!??!? ) *overdriver nesten ikke* Har hatt et par runder de siste dagene hvor jeg virkelig_har_trodd at ting var igang, men jeg sitter nå fortsatt her. Har i dag 10 dager igjen til den maaagiske datoen 10. januar... ) Snart har vi Gullebaby og Frøken-baby her! Jippi!
rødhette* Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 snikkikker her, og ser at det er bra du ikke prøver å snikføde nå
Gullemor Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2006 Hvem av oss er det du er redd for at skal snikføde, rødhette*? FrøkenB eller meg? Nå holder jeg meg til den avtalen vi nettopp har inngått, om synkronfødsel 3/1. Avtaler er til for å holdes, må jeg minne om.
rødhette* Skrevet 31. desember 2006 #6 Skrevet 31. desember 2006 Var selvfølgelig deg jeg skulle sjekke.. Og jeg holder gjerne min del av avtalen, håper bare gullet mitt er like enig som meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå