Gå til innhold

vondt å ha sex???? I begynnelsen av svangerskapet!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det flere her som føler at eggstokka kommer ut bare såvidt han skal opp i deg?nesten som sterke mens smerter!...

 

kanskje et veeeldi dumt spm men jeg greier ikke ha sex engang...og legetime bare for det her føler jeg er bare dumt... :(

 

anyone?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår hva du mener. Det er absolutt ingenting unormalt med å føle litt smerter ved samleie. Men bruk goood tid og gjerne litt glidemiddel,så går det etterhvert. :)

godt nyttår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde så vondt i begynnelsen at jeg ikke klarte å gjennomføre det......... har ikke sånn vondt nå lengre, men blir sår på under 30 sek.. hehe.. kjipt, for jeg har fortsatt lyst på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 12 naa, og vi har ikke hatt sex siden jeg ble gravid. Fra noen dager etter EL og fram til uke 11 mistet jeg lysten helt, og mannen min har vaert kjempesnill og ventet. Naa i uke 12 har kvalmen min endelig begynt aa gi seg, og de siste dagene har jeg faktisk lyst til aa ha sex igjen. Men problemet er at selv om jeg vil det mentalt, blir liksom ikke kroppen klar. Vet at man kan bruke glidemiddel, men vi tenker litt at dersom kroppen ikke er klar til det selv boer vi kanskje vente med det. Men jeg begynner aa lure--blir kvinner i det hele tatt "vaate" nok uten glidemiddel naar de er gravide? (Litt personlig sopersmaal--men vi lurer veldig paa det.) Dette spoersmaalet burde jeg kanskje heller stille paa 2. tri, men er det noen her som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir ikke det hvertfall.. kjempe tørr om dagen, og blir lett sår... må ha masse glidemiddel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet her ligger vel heller hos samboeren, han er så forsiktig stakkar, at det bare blir tull. Men det kommer seg sikkert for jeg håpe, for det er jo noen måneder igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...