Gå til innhold

Når er min ikm?

❤️Ønskebarn1&2❤️

Anbefalte innlegg

Er dag 31 i syklus. Første pp etter pilleslutt. Jeg gikk på noen piller som jeg bare kunne begynne på nytt brett så slapp jeg få mensen. Siste perioden før jeg sluttet var vel på fem uker tror jeg. Vil syklussen min da være på fem uker nå første gangen eller har det ingenting å si?? Var sikker på jeg fikk mensen i går, tok en neg test om morningen og kjentes ut som jeg fikk mensen om kvelden. Men ingenting er kommet enda.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7599243-n%C3%A5r-er-min-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å finne ut når ikm er rett etter pilleslutt. Er selv i 3pp, etter å ha sluttet på pillen, og har ennå ikke stabil syklus. Det er ikke sikkert at syklussen har lik lengde som før du startet på pillen. Legen min anbefalte å "bli kjent med kroppen din igjen" et halvt år, da bruker det som regel å bli stabilt.

Hjalp dette litt?

Annonse

Tenkte jeg skulle bestille time hos legen jeg og for å se at alt er som det skal. Har tatt både folsyre og jern lenge fordi jeg har for lave lagre eller hva det nå heter og det var før jeg fant ut at jeg skulle prøve å bli gravid. Er redd det skal gjøre det vaskelig å bli gravid...

Jeg er i min 4.pp etter pilleslutt.

Her er syklusene mine: 23 dager, 31 dager, 24 dager.

Så de varierer litt. Men jeg håper ihvertfall at de ikke blir noe lengre, men at de stabiliserer seg og blir på 27-28 dager som før forrige sv.skap.

Så fint at tanta kom da, så vet du iallefall at det er noenlunde stabilt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...