Gå til innhold

Godt nytt år jenter !

Anbefalte innlegg

Ja så var årets siste dag kommet...

Jeg minnes min egen optimisme på samme dag i fjor...Den gangen for det flotte år 2006 som lå foran oss med alle muligheter..

Vel,jeg og mange med meg,fikk ikke være med på utdelingen av hverken spire eller baby i dette året som gikk..Noen av oss er vel ved godt mot enda,selv om jeg selv skal være ærlig å si at i dag holder det hardt..

Jeg håper og tror på et godt og fruktbart år for oss alle i 2007.

Måtte vi alle lykkes !

Nyttårsklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7599186-godt-nytt-%C3%A5r-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nyttår til deg også Vilsågjerne!

Måtte det nye året virkelig bli ditt år! Da vil det være verdt alle de opp- og nedturene som dette året har gitt.Jeg unner alle å få det store baby-ønsket oppfylt i 2007, og spesielt de som venter og har slitt for å få førstemann.

Du er virkelig en ressurs på dissen sidene, og den dagen du kan gi oss den glade meldingen vil det være mange som vil felle noen gledestårer sammen med deg!!

ET VIRKELIG GODT NYTTÅR TIL DEG OG ALLE ANDRE HER INNE !

Klem

Et gost og lykkebringende nytt år til deg også Vilsågjerne -- og til alle dere andre. 2006 har på mange måter vært et tungt år for meg og jeg ser egentlig frem til å legge det bak meg og ikke minst til å begynne på en frisk! Jeg håper og tror at 2007 vil bringe lykke til mange av oss herinne.

EN ting får jeg trøste meg med - i kveld kan jeg i alle fall unde meg en god skål og et ordentlig glas med champagne -- håper dere får en fin aften!

Kjære vilsågjerne - nytt år og nye sjansar, veit du! Ved inngangen til 2006 hadde eg eigentleg gitt opp, men la oss minne oss sjølve om at alt er mogleg, og ein dag er det kanskje din (og min) tur. I motsett fall kan livet vera godt likevel, og det er andre barn der ute som treng deg og omsorgsevna di. Eg er ofte imponert over svara dine her inne. Så gje nå ikkje opp - kanskje skjer det i 2007?

Godt nyttår til deg og alle andre her inne som slit.

Nyttårsklem frå

Godt nytt år til deg også Vilsågjerne. Det er lett å miste motet innimellom og jeg skjønner godt at det holder hardt til tider.

Jeg håper inderlig at 2007 er året for å innfri dine drømmer.

Klem fra

Annonse

Godt nyttår vilsågjerne!

2007 kan bli året du har ventet på!

Skjønner godt at du kan kjenne på motløsheten, det er tungt å gå og vente på at det skal klaffe.

Har du noen fremdriftsplan på prosjektet?

Jeg er fortsatt gravid, trøtt og kvalm innimellom. Prøver å få sovet litt mer, men det er ikke helt enkelt å få til. Det er jo folksomt her hos oss.

Gleder meg til skolen begynner i morgen, da blir det litt roligere iallefall.

Ønsker deg alt godt, mye pågangsmot og håp.

Nyttårsklem

Til alle dere flotte jenter :)

På tunge og motløse dager er det jommen man virkelig forstår hvor godt det er å ha dette felleskapet vi på dette forumet har !

Jeg har ikke sett lyset ( C";) Det er for mye å forvente),men lyset i tunnelen derimot...Klar for fight igjen ! I morgen skal jeg på gyn pol.

Etter-sjekk etter inngrepet da de fjerna polyppen...Er det flere hindringer i veien,har jeg fått time for det den 12...Så noe skjer ! Med det samme jeg er på sykehuset,skal jeg også ta hiv/hepatitt/rubella prøven som er obligatorisk for ivf...

Så her i gården kan jo mye skje...faktisk helt plutselig !

Beste ønsker til dere alle.Best å brette opp armene og gjøre seg klar for et nytt år og alle de mulighetene som følger med !

Sist,men ikke minst...

Takk for at dere finnes C";)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...