~mamma~ Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Da jeg var liten var jeg veldig beskjeden. Har vokst det verste av meg, men kan fortsatt være litt sjenert i en del sammenhenger. Det er ikke noe kjekt å være sjenert, så jeg håper inderlig at barnet mitt ikke blir det! Er det noe jeg kan gjøre for å unngå det?? Vil så gjerne at hun skal være trygg sammen med andre. Allerede nå når hun er 3-4 mnd er hun begynt å bli skeptisk til ukjente/ folk hun ikke har sett på en stund. Er det et tegn på at hun blir beskjeden senere??
Hoppetussa Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Mye av personligheten er nok medfødt mener jeg, får støtte av fageksperter på det. Leste en artikkel om det her inne, mulig du finner den litt langt nede på startsiden? Helt vanlig at hun er skeptisk til noen i den alderen. Snuppa mi er veldig sosial, elsker å være ute. Men jeg vet ikke om det skyldes at jeg har vært opptatt av å ta henne med ut. Drar henne med seg uansett hvor jeg skal. Kusina som er to måneder eldre er mer skeptisk til mennesker, og hun er nesten aldri ute og treffer andre, får bare besøk av familien. Men som sagt vet jeg ikke om det ligger i perosnlighetn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå