Gå til innhold

I dag begynte jeg på sprayen=)

Anbefalte innlegg

Før første gang.....Skal forhåpentligvis ha uttak i uke 5. Er det noen andre som nettopp er begynt eller som begynner nå snart. Litt gøy å følge litt med hverandre fremover=) Jeg hører forresten til i Haugesund, som kanskje noen har fått med seg.

Et spørsmål til. I bruksannvisningen på sprayen står det at den skal oppbevares stående. Hvor viktig er dette? Er det kun hvis den skal stå en stund eller? Jeg tenkte hvis en ikke er hjemme når en skal ta den, må man jo ha den med seg....

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7598950-i-dag-begynte-jeg-p%C3%A5-sprayen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia !

Eg har og begynt på sprayen for 7 dager siden . Har sannsynligvis uttak i uke 4. Hører også til Haugesund.. Første forsøket vårt også..

Så da ligger vi jo så å si helt likt i løypa : )

Lykke til med sprayinga og godt nyttår !!

Hei og godt nyttår,

Jeg skal begynne på spray på lørdag 6 jan og har uttak i uke 7 på Haukeland. Er vårt første forsøk også! Grugleder meg noe vanvittig! Lykke til til dere! Håper 2007 blir det store babyåret for oss slitere!

Jeg begynte også med spray i dag, veldig spennende. Dette er vårt første forsøk. Vi holder til på Maigaard i Danmark. Er usikker på når det blir uttak. Hvor lenge skal du spraye da? Jeg skal spraye i 14 dager og jeg bruker Synarela. Blir artig å følges fremover da!

Annonse

Jeg begynte å spraye (for 3. gang) den 30.12.

Sprayer dobbelt pga at jeg ikke var nedregulert nok sist. Skal til UL den 18.1 for å sjekke status.

Holder til på Aleris i Oslo.

Det med at sprayen ikke skal være for kald og helst oppbevares stående er noe jeg prøver å holde sånn noenlunde. Men på nyttårsaften ble den liggende i min lille partyveske hele kvelden og jeg tenkte skitt au. Det går vel sikkert bra for en liten periode. Ellers er mobillommen i veska veldig kjekk.

Lykke til alle sammen, vi får følge med hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...