Gå til innhold

Alene nyttårsaften...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som alle skal ett eller annet, er jeg den eneste som rett og slett ikke orker noe, som har lysst til å ligge i sofaen å lese /se på TV .....alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal heller ingenting i kveld... Litt kjedelig synes jeg da... Men godt nytt år:-)

Skrevet

Godt nytt år :)

Vi får se om jeg syns det blir kjedelig utpå kvelden, men tviler nesten på det...

Skrevet

I forrigårs så det ut til at jeg måtte tilbringe nyttårsaften på sykehuset etter å ha blitt innlagt torsdag, men slapp heldigvis ut igjen fredag, så alt er bedre enn det selv om det er litt stusselig å sitte alene på nyttårsaften. Er bedt på en fest i sentrum i en liten leilighet hvor det er bedt 30-40 stykker, men det er ikke aktuelt nå. Jeg og kjæresten blir heller hjemme alene, og spiser en bedre middag.

Skrevet

Jeg blir også helt alene i kveld..Sambo er på jobb, og lille tøtta sovner jo i åttetiden, så det er ikke mye selskap i henne..:) Men syns faktisk ikke det gjør noe..Hadde ikke klart noen festligheter likevel.. Sofaen er det som frister mest her i gården..:) Godt nyttår!

Skrevet

jeg blir også alene i kveld,siden samboeren min er på jobb i hele kveld/natt..men det går helt greit.foreldrene mine skulle dessuten stikke innom en tur.så blir ikke alene hele kvelden da...

Skrevet

Den eneste planen jeg og gubben har i kveld er å lage pinnekjøtt for første gang:) Er kun 12 dager igjen til termin så det var ikke aktuelt med noen store utskeielser eller fester.

Skrevet

Med termin om 2 dager var det uaktuelt å legge store planer for kvelden. Blir kalkun og film, bare jeg og sambo. Like greit synes nå jeg, alt er så tungt nå..

Godt nyttår:)

Skrevet

Gleder meg til en stille og rolig nyttårs kveld sammen med samboeren min, lage god mat og bare slappe av! Kanskje reiser vi ut til noen venner og ser på fyrverkeri sammen med dem men det tar vi i såfall helt på sparket.

Godt nytt år alle sammen! :-)

Skrevet

jeg orker mye men ingen som har invitert meg,ingen som vil feire med gravide kjedlige meg tydligvis..for her sitter jeg også alene...og det skal jeg gjøre i hele kveld og natt.. jipii...egoistiske driitfolk! sorry ordbruket men måtte bare få ut litt hormoner....!

Skrevet

Off, det hørtes ikke kjekt ut å sitte ufrivillig alene, har du ingen familie du kan gå til?.......Sender deg iallefall en stoooooor nyttårsklem ;););)

Skrevet

Jeg har heller ikke blitt invitert - til hytta til ei venninne, som visstnok mange er, men ikke gravide meg. Jeg er faktisk snurt. Jeg hadde ikke blitt med, men det hadde gått an å invitere meg for det!

Skrevet

nei:( har mamma men hu sitter barnevakt og hvis jeg skal være med hu så må jeg ta siste banen hjem halv 11 så det er liksom ikke vits...:(

takk for klemmen:)

og til anonym: helt enig med deg,det hadde i det minste vært hyggelig og bli bedt med på ting...!

Skrevet

vi er hjemme og slapper av..lager oss biff og så er det kalkun hos svigers i morgen :-) Godt nyttår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...