Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 31. desember 2006 #26 Skrevet 31. desember 2006 Jeg husker deg også! Vi var inne på bli gravid sammen! Og litt inne på 1 tri... Min aktivitet dabbet litt av etter 1 trimester... =) Håper alt er fint med dere! Moro å følge slike som deg! =)
WP-TLogPeanut Skrevet 31. desember 2006 #27 Skrevet 31. desember 2006 Heihei Miss83 Deg husker jeg godt fra bim ja TL min har blitt 10 mnd alt ... tiden går fort med barn i hus ja Noe heeeeeeelt annet når de lå i magen og man ikke hadde annet å gjøre enn å veeeeeeeeente på at de skulle komme ut ;p Håper du føler deg mye bedre nå! Stor klem fra
langevipper Skrevet 1. januar 2007 #28 Skrevet 1. januar 2007 Hei Miss83 & Amanda F.01.07.06 Jeg mener og tror jeg husker deg, men jeg har ammetåke så alt går bare rundt her ja. Lille Oda kom til verden 4 juli, så Amanda er bare 3 dager eldre enn min Oda. Jeg var gravid27 på bim og skiftet vel til gladbergenser ett eller annet på slutten.... Jeg kaller meg langevipper her på dib fordi alle syns Oda har så lange øyenvipper...hun sjarmere alle i senk med dem:-) Jeg håper det går mye bedre med deg nå og lykke til med det nye året Godt nyttår til deg og dine:-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. januar 2007 #29 Skrevet 1. januar 2007 Heeei ) Husker deg, vettu ;)Koselig å se gamle "kjente" her inne! Trist å høre om fødselsdepresjonen din Håper det går bedre med deg nå! Det må være fælt å oppleve... Men er visst ganske så vanlig, desverre.... Godt nytt år til deg og Amanda også ;-)
*Udon'tKnowMe* Skrevet 1. januar 2007 #30 Skrevet 1. januar 2007 Jeg er her =)=)=) Snupp er blitt 4 mnd nesten.. gud så tiden flyver =) Vi har det bare bra, storkoser oss =) er ikke like mye her inne som jeg var på bim.. men titter innom innimellom =)
Cat&Gullungene Skrevet 1. januar 2007 #31 Skrevet 1. januar 2007 Jeg var endel på bim, kanskje du husker meg også ;-) Jeg kjenner ihvertfall igjen nicket ditt, og endel andre som har svart deg også. Mini har blitt til Josephine og er snart 5 mnd gammel. Gratulerer med lille Amanda. Godt og høre at du har det bedre nå etter en tung tid ;-)
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #32 Skrevet 1. januar 2007 Hei Lille Trille:o) Så gøy at vi fødte på samme dagen:o) Men du fødte litt før meg da:o) Amanda kom etter kl.10:o) Grattis selv med Sebastian forresten:o) Er så godt å se alle dere igjen:o) Klem fra
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #33 Skrevet 1. januar 2007 Åå næmmen Hei WenchePia og Tone Lisetuppa:o) Åå så koz å se deg igjen:o) 10 mnd, skal si tiden flyr avgårde, føler at jeg ikke får med med noe av det som skjer rundt meg. Hehe ja det er andre tider nå enn når de lå i magen:P Da kunne de værtfall ikke skriiiiike så *høyt*. Hehe Føler meg bedre noen ganger mens andre ganger ikke. Er som å leve i berg å dalbane. Men lappen gjorde faktisk deprisjonen litt enklere å takle da:o) Nå kan jeg lufte meg igjen, og det er så godt:o) Godt å høre fra deg igjen:o) Kos deg maaaasse på det nye året:o) Stooooor klem tilbake fra
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #34 Skrevet 1. januar 2007 Hei hei langevipper@4juli:o) Tror jeg husker deg også)Selv om vi var ganske mange bimmere på bim:o) Bare 3 dager yngere:o) Gøy å nesten ha samme dato:o) Og like gamle babyer:o) Søtt navn du har gitt din lille prinsesse:o) Laaaange øyevipper er veldig søtt så jeg skjønner godt at hun sjarmere alle i senk:o) Kos deg maaaasse med lille Oda:o) Ha et fortryllende godt nytt år:o) Klem fra
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #35 Skrevet 1. januar 2007 Hei ma- 79 fikk jenta si 25/4:o) Husker deg kjempegodt:o) Rart, enkelte nick er rett og slett bare vanskelig å glemme;o) Det var ganske hardt når deprisjonen kom. Glemmer aldri dagen Amanda ble født. Husker det som det var igår. Fæl opplevelse. Ingen gleder overhodet bare trist og lei og gråt en del. Ikke ville jeg ha henne heller, ville bare adoptere henne bort. Ikke ville jeg ta på henne heller. Hender at jeg får det til nå en gang i blandt, og det er godt:o) De sier at de som må ta ks er de som oftes utløser deprisjon. Så jaja nå har jeg prøvd det også. Hehe Men jeg får hjelp, at last. Og det er godt:o) Kooos deg maaasse med lillepia di:o) Stooor nyttårsklem fra
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #36 Skrevet 1. januar 2007 Hei anja97 & sebastian06:o) Trist å høre at du også fikk deprisjon:o( Når ble den utløst hos deg? Fikk du noe hjelp? Må si jeg ser frem til den dagen jeg klarer å kose meg også med Amanda:o) Er sjalu på de som klarer det. Men det er godt å høre at du og sebastian har det bare bra idag:o) Varmer mitt hjerte å høre:o) Gooood klem fra
WP-TLogPeanut Skrevet 1. januar 2007 #37 Skrevet 1. januar 2007 Ja,skjønner det går litt opp og ned! Sånn er det vel ganske likt med "vanlig" depresjon,som jeg hadde. Deilig at du har lappen og kan kjøre deg en tur og få litt luft ja Godt nyttår til deg og lillejenta di da
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #38 Skrevet 1. januar 2007 Hei på deg Ønskejenta&Joakim070606:o) Deg husker jeg godt:o) Har savnet å se nicket ditt hær inne:o) Gøy å se deg igjen:o) Blir *rørt* over at noen husker meg:o) Iblandt føler meg meg glemt og da er det godt å kjikke innom disse sidene igjen:o) Og bare *mimre* tilbake til den tiden jeg var lykkelig:o) Håper alt går bra med deg og Lille Joakim:o) Good klem fra
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #39 Skrevet 1. januar 2007 Hei cat og mini:o) Jepp husker deg også) ) Da får jeg komme med en sein gratulasjon til deg og lille mini:o)Og tusen takk selv:o) Håper alt går bra med dere:o) Koos dere på det nye året:o) Klem fra
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #40 Skrevet 1. januar 2007 Uff har du også hatt deprisjon:o( Har hatt en "vanlig" jeg også men den kom jeg meg gjennom selv:o) Skal klare å seire denne også en dag:o) Ja det er kjempegodt å bare være sin egen "hærre"i gjen i trafikken:P Thihi.. Kooos deg:o) Mange gode klemmer fra
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #41 Skrevet 1. januar 2007 Hei ♡Trude Marlèn♥:o) 4 mnd gammel:o) Ååå Ei lita tulle:o) hehe. Godt å gøre at alt går bra med dere:o) Koos dere masse på det nye året:o) Klem fra
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 1. januar 2007 #42 Skrevet 1. januar 2007 Hi hi, så koselig å bli husket! =) Jeg prøver å finne tid til å være aktiv her inne, men det tar på å være mamma! Jeg var veldig heldig og hadde en super KS og fant den mamma følelsen alle snakker om raskt! Trist å lese at du har hatt deprisjon da.. Jeg håper du får den hjelpen du trenger, og at du etterhvert ville kunne kose deg med jenta di! Håper også du får masse støtte hjemmefra!=) Håper du vil være litt mer aktiv du også, koselig med "gode gamle nick"! Også godt nytt år til deg og dine!
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #43 Skrevet 1. januar 2007 Det varmer å bli "husket" ) Jeg har siden Amanda ble født stengt meg inne. Men for en liten stund tilbake tok jeg meg i å kjikke innom hær igjen, og det var veldig godt:o) Bare tenke tilbake på alt jeg har opplevd hær inne, og gode minner får meg til å glemme hverdagen når den er tong. Men ellers før det har jeg vasket stort sett hver dag. Legen min sa det var en metode jeg brukte for å glemme rett og slett. Har greid å sette vaske bøtta litt ifra meg nå da. Men jeg tar tidne til hjelp + hjelp fra vop. Mine foreldre vet ingenting faktisk, jeg vil ikke velde mine problemer over dem. Men sambo er stor støtte og lille snuppen min ( Pus). Jeg skal være mer aktiv hær inne nå, det kan jeg låve deg:o) Merker at det også er til hjelp:o) + At det er gøy å snakke med gamle venner igjen:o) Stoooooor klem fra
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 1. januar 2007 #44 Skrevet 1. januar 2007 Det kunne jo hende at foreldrene dine ville satt pris på å få vite det? Alle foreldre har jo et ønske om å hjelpe barna sine på best mulig måte, og at de slettes ikke ville følt det som en byrde eller last! Veldig bra at sambo støtter deg og pusene har uendelig mye kjærlighet å gi (pus-elsker her ja..)! Det er jo bra at det hjelper å være her inne! Det er jo faktisk en måte å være "sosial" på... =) Mange første nyttårsdag klemmer fra:
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #45 Skrevet 1. januar 2007 Ja det er jo sant i det du sier, men jeg er den sjenerte typen av meg som ikke går rundt å forteller hvordan jeg har det. Men de hjelper på bare ved å være til:o) Godt å være "sosial" igjen:o) Klemmer fra
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. januar 2007 #46 Skrevet 1. januar 2007 Uff det hørtes virkelig forferdelig ut Godt å høre at du får hjelp og at du er på bedringens vei! Ønsker deg og dine alt godt i det nye året! Det kan jo bare bli bedre i forhold til hva du har vært igjennom nå :-) Klemmer tilbake fra
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #47 Skrevet 1. januar 2007 Ja det er ikke det beste jeg har opplevd for å si det slik:o( Men jeg skal nok greie å kjempe meg helt gjennom dette:o) Ønsker deg og dine også alt godt i det nye året:o) Gode klemmer tilbake fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå