Gjest Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Hei alle jenter:o) Ser noen av de gamle kjente nickene hær inne og det er godt å se at det er flere som har tatt seg tid til å bimme litt stross alt med småbarn:P Hvordan går det med dere? Hvor store er barna blitt?? Hadde vært så gøy å høre fra dere:o) Har ikke vært hær siden jeg fødte men det har sin årsak da:o( Iværtfall vil jeg ønske dere alle sammen et Godt Nytt År:o) Klem fra
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Næmmen hei )) Jeg har det bare bra!! Lille jenta mi var 8 uker i går så jammen går tiden unna!! Amanda begynner vel å bli stor jente også, halvt år i morgen ) Hvordan går det med deg da??
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Hei hei:o) Åå så koooselig å snakke med noen igjen:o) Godt å høre at du har det bra:o) Oy 8 uker allerede:o) Det er sant at tiden går fort unna:o) Ja Amanda er stor jente hun:o) 6 mnd:o) Jo vet ikke helt hva jeg skal svare,men det har godt opp å ned med meg.. Men jeg tar dagene som de kommer. Kan vel egentlig bare si det rett ut, jeg fikk kraftig fødselsdeprisjon. Så det er nå førstan jeg tør å si det høyt. Har stengt meg en del inne siden lille Amanda kom til. Men jeg prøver å komme meg litt frem nå. Hva heter jenta di? Gikk det bra under fødselen?
Mulle :) Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 Hehe kjenner igjen nicket ditt ja.. Lucas er blitt 8 mnd:O tiden flyger...
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 *opp med hånda* Her har Pernille rukket å bli 6 mnd alt, kom til verden 22.juni. Var aktiv på bim, ja, litt mindre tid til pc nå liksom, men rekker innom nå og da. Koselig å se litt kjente nick, dib er liksom litt "stort" og scary i forhold til bim. Var liksom litt koseligere der, hehe=) Godt nytt år til dere hvertfall=)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 31. desember 2006 #6 Skrevet 31. desember 2006 jeg var også en bimmer sammen med deg:) Lukas er 8 mnd og begynner å bli stor gutt:) Hadde et annet nick inne på bim enn det jeg har nå da! Håper at du kommer deg videre etter depresjonen og at det nye året blir bra for dere.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 31. desember 2006 #7 Skrevet 31. desember 2006 Jenta mi heter Linea ) Fødselen gikk så som så, etter et døgn i fødsel så endte det med haste-ks. Hadde full åpning og jm hadde tatt vannet med hun skjønte ikke hvorfor ikke ungen ville ut. Hun var en skikkelig dårlig jm og jeg er så misfornøyd og syntes at hun ødela alt!! Måtte en lege til og han fant ut på 2 sekunder at ungen sto skjevt i bekkenet og ikke vill ut på egen hånd... hadde vært dumt om de hadde funnet ut det litt før slik at jeg slapp å føde "2 ganger"!!! Først nesten vanlig også ks etterpå.... Men ks var en positiv opplevelse og alt endte jo godt til slutt. Fra det sekundet hun kom ut har alt bare vært velstand og jeg stooooorkoser meg som mamma ) Uff, at du skulle få fødselsdeprisjon da.. har du fått noe hjelp for det da?? Håper det går bedre med deg nå og kanskje det nye året vil bli året for deg )
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #8 Skrevet 31. desember 2006 Hehe skjønner hvra du mener:o) Trodde tiden skulle gå saaaakte men den gjør det værtfall ikke nå lengre:o) Er aldri på dib, har ikke sett det engang. Har en tendens til å klamre meg fast der jeg føler meg trygg:p Iværtfall Godt Nytt År til deg og Pernille:o) Klem fra
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 31. desember 2006 #9 Skrevet 31. desember 2006 Hei : ) Aner ikke om du husker meg. Men vi var på bli gravid sammen i alle fall : ) Nå har snuppa mi blitt 5 uker så hun er akkurat ikke nyfødt lenger Synd med depresjon da.. Håper det går bra med dere nå !
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #10 Skrevet 31. desember 2006 Ååå for et søtt navn;o) Huff stakkars deg:o( For en dårlig jm. Men enkelte jm skulle ikke ha fått vært jm engang. Leger er litt bedre på det området. Godt at du fikk en positiv opplevelse av ks. Mitt er noe annet. Huff. Grøsser bare ved tanken tilbake. Er så glad på andres opplevelse av det å bli mamma:o) Er så godt å høre at noen koooser seg:o) Ja det ha fått oppfølging av både jm og vop så det går litt bedre men de sier at det tar ting før det årner seg helt da. Jeg ser veldig frem til det nye året og håper det bringer glede med seg:o) Koooos deg masse Linea:o) Goood klem fra
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #11 Skrevet 31. desember 2006 Jeg er veteran på bimmingen jhihi ! Husker du meg ?
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #12 Skrevet 31. desember 2006 Hei:o) Deg husker jeg:o) 5 uker allerede:o) Skal si tiden flyr avgårde. Jeg sjemmes litt igrunn, har ikke fått meg meg noe av det som har skjedd hær inne:o( Ville være hær å gratulere alle sammen. Får bare gratulere deg nå da:o) Åsså ei lita jente:o) Å så søtt et navn hun har fått:o) ) Går litt bedre med oss nå) Men det tar tid da. Godt Nytt År til deg å Nathalie:o) Good klem fra
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #13 Skrevet 31. desember 2006 Hehe ja deg husker jeg også) Så gøy å se så mange "gamle" kjente hær inne:o)
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #14 Skrevet 31. desember 2006 Ja det er litt koselig, føler man seg litt hjemme hihi
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 31. desember 2006 #15 Skrevet 31. desember 2006 Godt nyttår til deg og Amanda også = ) Klem fra oss
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #16 Skrevet 31. desember 2006 Tuuusen takk:o) Vet ikke helt om jeg husker deg, lete lete.. Kanskje jeg er blitt senil., hehe.. 8 mnd, oyoy. Gleder meg til Lille Amanda blir rundt den alderen:o) Er vell da de begynner å greie litt mer:o) Du har vell sikkert en ivrig liten kar på gulvet:o) Jeg tar dagene som de kommer og håper på det beste:o) Håper det nye året blir bra for dere også) Godt Nytt År til deg og Lille Lukas:o) Klem fra
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #17 Skrevet 31. desember 2006 Hehe ja det er sant:o) Er godt å være hær igjen iblandt:o) Kooos deg masse idag:o) Godt Nytt År til deg og dine:o) Klem fra
Harald Ripultfør Skrevet 31. desember 2006 #18 Skrevet 31. desember 2006 Hei. Jeg var på BIM jeg, men jeg er en av de som leser mest, og ikke skriver så mye så det er sikkert ingen som husker meg. Maya er 10 uker gammel, så jeg er ikke her inne så mye jeg heller. Godt nytt år!
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #19 Skrevet 31. desember 2006 Hehe kjenner meg igjen:o) Har vært slik i det siste:o) Kooos deg masse med Lille Maya:o) Godt Nytt År til dere:o) Klem fra
♥Tiny Skrevet 31. desember 2006 #20 Skrevet 31. desember 2006 *rekkeropphånda* Jeg var masse på Bim og i Juliklubben sammen med deg! Fikk min lille Tiril 15 juli, så hun er nå 5 1/2 måned alt
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #21 Skrevet 31. desember 2006 Ååå) Koooselig:o) Er nok kanskje en del jeg ikke helt husker:o( *Sjemmes* For et søtt navn, samme navn har søskenbarnet mitt som er nøyaktig et halvt år eldre enn Amanda:o) Måtte bare si det:o) Men Godt Nytt År til deg og Lille Tiril:o) Good klem fra
Luni og go'gutten =) Skrevet 31. desember 2006 #22 Skrevet 31. desember 2006 *vinkevinke* ) Er ikke sikkert noen husker meg, kalte meg for Luni *venter gutt* 15.07.06.. Men jeg var masse inne på BIM, og kjenner igjen alle nickene ovenfor )
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #23 Skrevet 31. desember 2006 Hei hei:o) Deg husker jeg:o) Gøy å se deg også hær:o) Godt Nytt År til deg og Ørjan:o) Klem fra
esmase Skrevet 31. desember 2006 #24 Skrevet 31. desember 2006 Jeg er også her! Grattis med Amanda! Så trist at du skulle få depresjon etter fødselen,men bra at den er på retur nå ihvertfall Vi fødte faktisk på samme dag du og jeg. Min Sebastian kom kl 06.12.
prince and princess brud060609 Skrevet 31. desember 2006 #25 Skrevet 31. desember 2006 er her jeg også om du husker nicke mitt.. fikk deprisjoner jeg også og angst men nå er alt borte og koser meg masse.. du må tenke at det er en mening med deprisjonen din og du kommer ut av det som en sterke person.. du lærer mye av den det kan jeg trygt si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå