Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Bare lurer, for min mor mener da at hun skal "gi beskjed selv", så i går gikk det hele 5,5 time!!!! Jeg syntes ikke det var så bra, men prøvde den ene gangen dder. selvfølgelig var hun veldig sulten , men såg ikke ut til at det plaget henne at det hadde gått så lange tid.. Hva mener dere? Normalt har jeg vekket henne ved 4 timer om hun ikke vokner selv før.
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Jeg ville ikke vekket et barn for å mate jeg da. MME er mer mettende enn MM, så jeg tror nok det kan gå litt lengre tid mellom hver mating. Men nå skriver du ikke noe om hvor gammel hun er.
to ganske tette og helt ferdig Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 1. Kommer ann på tilstanden til barrnet, legger hun fint på seg og alt eller er bra, bør du ikke vekke henne. er hun veldig liten og spiser på natten fortsatt er det liten grunn til bekymring. 2. Søvn er bedre enne mat, friske barn har næringsvett selv. Tro meg de sier i fra hvis de er sultene. sover de, er det fordi de er trøtte og da trenger de ikke mat akkurat på timen. 3. Når vesla blir eldre og ikke spiser på natten lengre vil jeg nok vært litt mer konsekvnet med måltidene. Dersom hun ikke får nok mat på dagen, vil hun ta det igjen på natten og da går det jo utover søvnen hennes. Jeg har et MME barn hun har fått fra hun bare var to uker. Var veldig usikker i begynnelsen, engstlig for at hun ikke fikk nok mat, men skal si vesla hadde næringsvett og sov hun, så sov hun ferdig med det. Det kunne gå både fire og fem timer mellom måltidene. Er hun frisk og fin, så la henne sove, hun sier ifra når hun er sulten, små barn er skapt slik. lykke til
Harald Ripultfør Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 jenta mi på 10 uker vil ha mat med ca 2 timers mellomrom. På natten sover hun fra 22-04. 04-08 og derretter mat hver 2 time. jeg vekker hun aldri, for jeg har alltid hørt at når de er sultne så våkner de selv.
Bonusmamma13 Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Min sier fra selv, det blir ca hver 3 time når han er våken. Noen ganger sovner han rett før det er tid for mat og da er han utsultet når han våkner, men vekker han aldri for å gi han mat..
Brillemamma Skrevet 31. desember 2006 #6 Skrevet 31. desember 2006 Gutten min er sulten ganske nøyaktig etter 3 timer. Men det kan gå 4 timer også, om han sover, for jeg vekker han ikke for å gi mat... På natten sover han fra 22 til 7-8 uten mat. De sier ifra om de er sultne ja!
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #7 Skrevet 31. desember 2006 Min jente er snart 3 måneder. Hun sover 9-10 timer per natt uten mat, som regel for hun mat i 10tia på kvelden , og neste måltid blir da når hun våkner i 8-9 tiden på morningen. Det er kansje lenge uten mat men hun sover så godt hele natten at jeg vekker henne aldri. Resten av dagen for hun ca hver 2-4 time.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #8 Skrevet 31. desember 2006 HS sier at det ikke bør gå lenger enn 4 timer mellom hvert måltid på dag.
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #9 Skrevet 31. desember 2006 Datteren min går også på MM erstatning, vi venter til hu sier ifra sjøl. Funker veldig bra får oss!!
jente06OGgutt09 Skrevet 1. januar 2007 #10 Skrevet 1. januar 2007 jenta mi er 4 uker på onsdag og hun får ca hver 3-4 time... men på natta kan det gå lenger tid, men jeg vekkker hun ikke...jg vekka hu de 2 første ukene etter 3 timer, men det var fordi hun var litt liten... men nå våkner hun selv når hun er sulten...og det høres..hehe.. men har hørt på helsestasjonen at man ikke skal gi en ny runde før det har gått 3 timer pga det er mer fett enn i mm...,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå