Gå til innhold

vondt i lysken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det andre som får det?

våkner nesten hver natt av smerter i lysken..og det er så syykt vondt!!vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg når det holder på!føles som om noen sitter inni der og drar alt de kan!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja- fikk det først i går kveld og har hatt en pyton natt og dag. Vanvittige smerter i høyre lysk som forplanter seg nedover beina. har det uansett om jeg ligger, sitter, går. Håper det går over snart, liker ikke ta paracet for å få vekk smerter

Skrevet

jeg har akkurat det samme,det hadde jeg også med førstemann og da fikk jeg konstantert lyskebrokk av alle ting. Nå venter jeg nr 3 men håper virkelig ikke det er dette som jeg har fått denne gangen også. sist så gikk det tilbake av seg selv etter fødsel,håper det går slik nå også.

Skrevet

jeg har det også i høyre side.helt forferdelig!

spurte jordmor hva det kunne være men hun sa det sannsynligvis bare var mini som klemte på noe..blir godt og få han ut snart ja:)

Skrevet

Rart, jeg har også smerter i lysken på høyreside.. Legen trodde det kunne være en nerve i klem !?... Om jeg sitter lenge på harde stoler er det værre å gå etter på.... Feks.. satt i bilen i 3 timer i strekk og da jeg skulle ut så knakk jeg sammen pga det var så vondt... men kjenner ikke noe når jeg ligger stille... Måtte gå med små muse skritt for å myke det opp igjen... også spesi om natten om jeg skal snu meg eller noe så kjenner jeg det godt.... Veldig rart egentlig

Skrevet

Kan nok høres ut som bekkenløsning..... Jeg har fått konstatert det, og jeg har akkurat de samme smertene i lysken.

Skrevet

Hei..jeg har hatt bekkenløsning siden uke 26...og lysekn har vært vond hele tiden..men nå når det kuner en uke til termin er det blitt ti ganger verre...klarer ikke komme meg ut av sengen uten hjelp nesten...hadde det samme med førstemann og når det ble så ille som nå var det ikke lenge før hun kom ut..jeg håper på snarlig fødsel..har vært så plaget med bekkenet denne gangen og begynner å bli sliten av dette...han kommer når han kommer, men avlikevel...hadde ikke gjort noe om han kom nå...

med andre ord lysken er klar sammenheng med bekkenløsning.......

Skrevet

Pussig... har hatt vondt i lysken på høyre side i hele natt, startet i går kveld. Merkelig at det var så mange andre som hadde akkurat det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...