Gå til innhold

Jeg er så lei....

Anbefalte innlegg

Den som oppfant svangerskapet gjorde det en måned for langt..... Det er jo bare terror nå de siste ukene, stor og tung og uopplagt. Beina verker som om jeg skulle ha deltatt i NY Maraton bare ved å stå opp. Nå er det 10,5timer igjen til 2007 og alt jeg vil er at noe skal skje veldig veldig snart. Har hatt maserier i tre døgn, var hos legen fredag på ordinær kontroll, men hun ville ikke sjekke noe som helst nedentil, bare kommenterte at hun kommer vel når hun kommer... Det gjør hun nok, men babyen var estimert til å være i overkant av 4 kg for nesten 2 uker siden og jeg er en liten og tynn person på 162 med normalvekt på 60kg... Gruer meg til dette. Frister veldig lite å føde en til på 4,5kg. Min kjære sier at andrefødselen aldri blir like jævlig som den første....vet ikke helt om jeg tror han.

På innloggingssiden står det 4 dager til termin - hva med en magisk side som kan opplyse om antall dager til fødsel, det er det jeg er interessert i å vite.

Til min lille datter: 1.januar er en helt grei dato å ha bursdag på.... Hint hint, hilsen din utålmodige mamma.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7598549-jeg-er-s%C3%A5-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dritt lei her også, termin om 1 time og 20 min, men med min vanlige flaks går jeg nok 14 dager over og må bli satt igang hehe :=) På tross av at jeg er 2 gangs...... Kan ikke den babisen se å komme snart????? Tålmodighet er en dyd og jeg er bare så utrolig hissig nå om dagen fordi jeg bare er SÅÅÅÅÅÅÅ ferdig med dette svangerskapet.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...