Gå til innhold

blir nok ikke nyttårs barn på meg nei!!

Anbefalte innlegg

huff litt skuffa no, trodde virkelig jeg skulle ligge godt ann..termin 2 januar..menstermin 24/12 fødte en uke før tiden sist.........................men her sitter jeg og klokka går!! tikk takk...og alt er kjedelig rolig, ikke tegn på noe.........kjeder meg noe vanvittig også, ingen planer idag eller kveld.....ingen ting på tv heller...gørr kjedelig nyttårsaften...vi har ikk invitert noen gjester heller...var så redd vi ikke kunne gjennomføre det....så da sitter vi her da alene uten planer og ikke noe tegn til fødsel..

Fortsetter under...

Jeg skulle vel egentlig ønske at vi ikke hadde planer for kvelden, for har virkelig ingen energi til overs + at nå har førstemann på 17 mnd fått feber i løpet av dagen... Tror egentlig bare det er tenner, for han sikler plutselig som en gal igjen og han har liten matlyst, men det er slitsomt nok når han skal være med på nyttårsfeiringen... Vi skal til et vennepar som har en sønn på ca 2 år, så barna skal legges der før vi fortsetter feiringen til midnatt. Får ta med et lite arsenal av medikamenter til junior (paracet, dentinox og nesespray), i tilfelle han blir dårligere...

Nå mangler det bare at fødselen min setter i gang i kveld hehe... :o)

hørtes vel litt slitsomt ut det også, kanskje greit vi ikke har planer...lykke til uansett..husk tempraturmåler og koseklut/bamse...lgodt nytt år...snakkes vel i morra også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...