Gå til innhold

ja, da er jeg her også da..


Odinsen, Gulle & Lillebror

Anbefalte innlegg

føles rart å ha en liten baby i huset igjen, men det går temmelig greit synes jeg. vi koooser oss! :-) Lille Emma er født med spaltet gane, så vi gir mat fra flaske da så det er jo litt spesielt. hun kommer til å bli operert når hun er ca et år, men vi skal på rikshospitalet før den tid for å bli kjent med teamet som skal behandle henne. jeg synes det er godt at det ikke synes utenpå, for da slipper vi reaksjoner fra folk...da kan vi vente til vi er klare selv for å fortelle det. familien er selvfølgelig informert, men de tok det veldig bra. det er en grei ting å fikse da, men kommer selvfølgelig til å være smertefullt for Emma. men den tid den sorg, nå skal vi bare kose oss og komme i rutinene. takk for at du tok deg tid til å lese dette. godt å få luftet tankene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann-!!! Grattis så mye med Emma :) mulig jeg er litt tett i pappen, men jeg må spørre jeg; er spaltet gane sånn åpent mellom munn og nese??

Kos deg masse videre med lille Emma :-)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og velkommen hit!

gratulerer med emma!!

ja, du har rett, den tid, den sorg! operasjonen går nok fint!!

er ikke spaltet gane åpning mellom ganen og svelget, da?

klem og godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! har ikke hatt tid til å være innpå siden jeg skrev innlegget. takk for lykkeønskninger! ja, det er åpent mellom munnen og nesa, så det er fort gjort at melka kommer ut igjen gjennom nesa når hun feks gulper, men vi har ikke vært plaget med det i det heletatt. det går rimelig greit. jeg er selvfølgelig bekymret ang matingen, men hun tisser og bærsjer og sover mye, så jeg regner med at hun får bra i seg..håper dere har det fint jenter! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...