Gå til innhold

Veeeeeeeentetid hos gynekolog

Anbefalte innlegg

Nå gjenstår bare undersøkelsene hos en gynekolog før jeg er reiseklar til Danmark. Bekymrer meg eventuelle lange ventetider dersom jeg skal bruke henvisningen min. Er det noen som har erfaring med det offentlige contra det å bruke Trolle? Har de lang ventetid på Majorstuklinikken? Nå som jeg endelig har bestemt meg for Stork sneeeeegler tida seg langsomt avgårde...Fikk anbefalt å bruke en dr Holst som hadde erfaring med min "problemstilling" og som hadde sendt flere til Danmark visstnok...Noen som har erfaring med han?

Godt, nytt år til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7598312-veeeeeeeentetid-hos-gynekolog/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har värt hos Trolle og kan gjerne anbefale ham! Har fått time veldig raskt og han har värt veldig hyggelig og imötekommende. Han samarbeider jo med Stork klinikken, så han har ingen fordommer mot vår måte å få barn på.

Det eneste negative jeg har å si om Majorstuklinikken er at det er forholdsvis dyrt der, de tar 1200 for en time, men jeg synes det har värt verdt de pengene for å komme et sted hvor jeg vet at det er greit å snakke åpent om hva man skal uten å måtte "forsvare" seg.

Hvordan det er med ventetider hos offentlige gynekologer vet jeg ikke noe om, men det går jo an å ringe og höre. Varierer sikkert litt fra sted til sted og det finnes sikkert flere av dem også som ikke har fordommer mot lesbiske/barn.

Önsker deg lykke til og håper at du blir gravid på förste tur. Selv har vi värt avgårde 5 ganger, venter nå på 6. tur og det tärer på både lommebok, avspaseringsdager og tålmodighet. Men vi regner med at når vi endelig lykkes så er det så inderlig verdt det, så vi går på med friskt mot gang på gang!

Godt nyttår forresten! 2007 skal bli babyboomens år her på donorsiden!!!!

Godt nytt år til deg oxo storkfrøkna :o)

Jeg har vært hos dr trolle tre ganger og skal dit igjen. Jeg vil anbefalle han på det sterkeste.

Minus med majorstuen klinikken er at det er dyrt.

Han er den beste gynekologen jeg har vært hos.

Fikk time ganske fort der.

Lykke til

Fikk time om to uker hos dr Holst, så da går det kanskje som planlagt med første tur til København allerede i midten av februar...Dersom egenandelen er ca 200,- er det jo penger å spare der. Veldig hyggelig og forståelsesfull dame i resepsjonen som ordnet time raskt! :o)

• 2 uker senere...

Kan ikke klage på ventetid hos gynekologen. Herr Holst var raskt og effektiv. Ingenting unormalt å se på eggstokkene eller livmoren. Han bemerket til og med at han kunne se at jeg hadde hatt eggløsning dagen i forveien. So far, sooooooo good og helt GRATIS!!! Har hatt journalsamtalen i dag med Stork og venter bare på de siste hormonprøvene og listen over åpne donorer før jeg kan komme i gang.

Kanskje det til og med er noen her inne som har samme førstevalg og planlegger halvsøsken til mitt mulige kommende barn?! Mon tro om noen her inne tenker på å la barnet treffe sine halvsøsken i så fall. Jeg for min del er ikke negativ til det, dersom det er ønske om det fra de andre mødrene her inne. Jeg planlegger bare den ene ungen inntil videre.

Måtte bare tida gå fort fremover...Og håper sterkt at første forsøk blir i februar som planlagt. Dette bare som en rask oppdatering på Storkfrøknas prosess... :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...