Gå til innhold

Jeg fikk positiv test i går, og skal fortelle det til sambo kl 24:00 :o)

Anbefalte innlegg

Er så spent! Vi har prøvd i 10 mnd så han må jo bli glad! Lurer bare på hvordan jeg skal klare å holde meg hele kvelden, og så var det dette med alkoholen da. Det kommer jo ikke på tale, men jeg får vel gå rundt med et glass i hånden til stadighet.

Fortsetter under...

hi hi, har tenkt litt på det der.... vi er blant masse familie og venner, og hva hvis han begynner å gråte eller noe sånt? Det vil jo virke kjemperart... SÅÅÅÅ glad for det nye året liksom ;)

Annonse

Gratulerer :-)

Nå falt det en tåre hos meg....disse hormonene vettø. Jeg ønsker deg lykke til og er helt sikker på at han aldri, aldri kommer til å glemme denne nyttårsaften.

Godt nytt år.

Klem til deg :-)

Annonse

det gikk veldig bra. Vi snek oss litt unna kl 24 i påskudd av å se fyrverkeriet bedre. Og da vi ønsket hverandre Godt Nyttår spurte jeg hvilke ønsker han hadde for 2007. Han klarte jo selvfølgelig ikke å si "baby", men jeg spurte om et av ønskene hans var å bli pappa. Først sa han "Ja, selvsagt" og så smilte jeg fra øre til øre og da skjønte han det. Og han ble VIRKELIG glad!

Etterpå gikk vi tilbake til de andre og sambo sprettet champagnen og spanderte fritt rundt seg :)

Vi hadde mye å snakke om når vi endelig kom hjem og ble alene:)

PS: Ersattet hvitvinen med eplesaft med litt sitron i, og det var ingen som hadde mistanke :) Ikke en gang sambo før kl 24:00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...