Gå til innhold

Hva skal dere i kveld da jenter?


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi skal bare slappe av hjemme vi. Er de eneste i vennegjengen vår som har eller rettere sagt, skal ha barn. Jeg synes ikke det frister så veldig med fyllefest i kveld så vi skal bare spise god mat og se på raketter vi:) Blir koslig det også, men litt rart siden vi alltid er uber-sosiale. Mye endringer som skjer når det kommer barn inn i bildet gitt;)

 

GODT NYTT ÅR TIL ALLE SAMMEN!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat de samme planene her i gården. Var på fjellet fra 2 dag tom i går, men da det ble snøstorm, valgte vi å dra hjem.Skal bare være hjemme vi to og spise en bedre middag og se på rakettene. Var invitert til et vennepar sammen med 20 andre, men føler ikke helt for å være super sosial siden jeg er små kvalm nesten hele døgnet og heller ikke kan drikke. Men det blir nok vel så koselig kan jeg tenke meg.

Ha en strålende aften dere også, og riktig godt nytt år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ta det rolig.. men skal til et vennepar av oss som fikk en gutt i sommer.. blir litt kalkun mat (hvis jeg klarer å spise) også må vi jo se på rakettene ;)

tror det blir en koselig kveld..

 

GOD NYTT ÅR ALLE SAMMEN =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått med på å bli med samboer til noen kompiser å spise middag. Men det blir vel rene fullefesten etter hvert. Vil ikke at samboer skal sitte edru hjemme på sin siste nyttår før vi får barn. Synes han fortjener dette. Han er der 100% for meg når jeg er dårlig eller sliten, steller med meg , lager mat til meg og er snill med meg. Så en kveld tåler jeg =) Tror det blir koslig jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har heldigvis forståelse for at jeg ikke orker noen fyllefest så blir rolig kveld på oss også, så fester vi heller neste år, livet er ikke over selv om han får barn vettu;) Han synes heldigvis EN nyttårsaften ikke er noe offer. Drikke har han mulighet til når som helst, det skjønner han heldigvis og prioriterer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er bedt paa kalkun-middag hos et vennepar som nettopp har faatt en liten baby. Saa det blir heldigvis ingen fyllefest, bare en koselig middag med gode venner. Og dessuten kan jeg benytte muligheten til aa trene litt paa mammarollen...

Godt nytt aar alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal til min kjære svigerfar å spise og skyte opp raketter. Feirer sammen med samboer, mine to barn, svigerfar og frømagen!!=)

 

Godt nytt år alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter hjemme jeg med tre bikkjer. Samboeren min jobber... Synes det er koselig i grunn, er ikke noe partymenneske allikevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...