*Lucas sin mamma* Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Jeg å sambo skal ut å kjøpe oss vogn i januar,så er vi veldig usikre på hva vogn som passer best..Har stort sett ikke så mye plass,skal flytte i en ny leilighet på 47kvd å vil helst ha en vogn som kan få plass å er lett..vi har da fallt for simo kombi,lurer da hvordan denne vognen er??noen tips fra erfarne simo trillere??hehe..vi har heller ikke bil så det blir mye buss på oss,så hvis dere har andre forslag til en vogn som er lett og passer en fordholdsvis middel stor leilihet å som selfølgelig er stødig og sikker å bra for den lille vi venter så setter jeg utrolig stor pris på svar:)(tenker også pris da,må ikke være for dyr) p.s.Liker ikke emmaljunga,så alt bortsett fra det er jeg åpent for alt:)
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Simo kombi er ei kjempe god vogn=) blir muligens den jeg også velger...søstrene mine har hatt den og var veldig fornøyde..pluss at jeg har erfaring med vogna fordi jeg jobber på babybutikk der vi fører simo=) Men hvis du er ute etter ei lett vogn, er ikke simo d rette alternativet..den er nemlig en av de tyngste! Men simo har jo god plass, og d er jo ei solid vogn=) og skal du ha ei lettere vogn blir bagen og vogna for barnet mindre.. vet ikke når på året du får barn! Jeg får i august og skal ha ei stor vogn som kan holde utover vinteren:) får du derimot på vårparten nå..så er ikke behovet for en stor bag like stort:)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Bugaboo Cameleon er superlett, med STOR bag. Sjekk den ut på Fru Lyngs på Steen & Strøm. Jeg får barn i mars, og dette blir helt klart vogna jeg velger etter å ha sjekka rundt.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Synes det er veldig mange positive ting med Simo som veier opp for at den er tung- den er meget stabil- prøv å sette et litt større barn helt bakerst på ryggen i vogna, den tipper ikke.... Den er helt flat og ganske lang i sovestilling. Man kan legge ned bøylen for lettere å få plass til vinterposer ol. Den falmer lite i fargene. Veldig god sovevogn i barnehagen Jeg er veldig fornøyd med Simo, ville ikke valgt noe annet!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Har ikke den Bugaboo kommet eledig ut i test...?
*Joa* Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Dersom jeg skulle ta mye buss med min vign hadde jeg satset på at den første vogna skulle ha hatt store hjul og ikke hatt regulrering på styret da dette medfører en svakhet i styret som ikke er egnet for belastningen det blir med å løfte vognen opp i en buss, rulletrapp o.l. Ha det i bakhodet ihvertfall:) Dersom du har liten plass ville jeg ha anbefalt en ren bagvogn først som jeg da kunne ha byttet ut med en sposrtsvogn så fort barnet ble stort nok:) Kjøper du en kombivogn, er du "stuck" med det store chassiet under hele vognperioden. Og det er jo ikke særlig plassbesparende:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har bare hørt positive ting om Bugaboo, men hvis du vet om en test hvor den har kommet dårlig ut, vil jeg gjerne høre/lese om det. Har du linken så jeg kan sjekke det ut? Av de vognene jeg har sjekka ut, er dette foreløpig den vogna som har "alt" ut i fra mine behov - men den er dyr og jeg har ikke kjøpt den ennå, derfor vil jeg gjerne høre evt. negative erfaringer med denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå