Gå til innhold

Noen symptomer hos dere med******* IKM UKE 1???*******

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg testuke og jeg er super spent!!

Regner med at jeg ikke er den eneste.

Noen som har symptomer på at de er gravide??

Selv hadde jeg noe jeg håper var festeblødning for to dager siden.

Har uvanlig mye mensmurringer, og småkvalm på morgen. Kan jo være tanta som er på vei, men synes det er litt tidlig å kjenne det nå isåfall. Har jo ikke ikm før 7.1 jeg da, så jeg får smøre meg med tålmodighet noen dager til.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7597750-noen-symptomer-hos-dere-med-ikm-uke-1/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikm i morgen, men tr kom nå nettopp. Fin måte å starte det nye året på :¤(

Nå skal jeg begynne på pergo for å få litt mer system på syklusene. Håper det blir bra, er spent på hvordan jeg reagerer på de.

Lykke til alle dere med ikm i uka, håper det sitter mange spirer!!

Annonse

Jeg har ikm 6. el 7. og har massevis av symptomer...:) Hvertfall hvis jeg kjenner skikkelig, skikkelig godt etter...:P

Er småkvalm dagen lang, murringer som går som et belte rundt magen og i korsryggen, fryser mye, humørsvingninger, tulla mi reagerer annerledes når hun får pupp-blir sinna fordi det ikke kommer fort nok virker det som..... Sikkert noe annet og, dersom jeg leter ekstra godt!:)

Lykke til videre, vi krysser fingrene for alle!:)

Hei

Har ikm 6 jan. Større pupper og veldig ømme, det er vel det eneste tegnet på greviditet, men kan også være tegn på mens også.

Har tenkt å kose meg denne kvelden og ikke tenke på noe før til neste år. Tvi tvi til alle, håper en liten spire følger med oss inn i det nye året.

Større og veldig ømme bryster...mørkere areola. Men jeg har desverre hatt dette før uten at jegvar gravid...for det er jo progesteronen som så tidlig skaper disse symptomene, og det stiger jo både når man er gravid, og når man ikke er det... men det som jeg ikke pleier å ha men har nå er vondt i gane, mot tennene...ikm 3 januar.

Må starte med: Godt nytt år til alle uke 1 jentene:)))

Jeg har ikm i dag, og for 5 min siden fant jeg ut at tanta er på vei. Har ventet på den siden jeg ikke har hatt noen symptomer den siste uka, og har skjønt at jeg ikke er gravid. Da hopper vi kjapt over til 2 pp. Har et problem denne pp, jeg er borte i forbindelse med jobb rundt el. Må få sambo til å komme på kveldsbesøk for at det evt skal klaffe denne pp. Jeg er heldigvis kun 2 timer hjemmefra. Håper han orker det:)))

Lykke til med testinga i uka som kommer:)))

Annonse

Godt nyttår til deg også

Lykke til med neste pp.

Han får komme innom for en liten hyggestund da;)

Er du mange dager borte da, eller kun én? Kan jo være det klaffer hvid dere prøver noen dagen før og dagen etter el.

Uansett, nok engang lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...