Storesøster i juni Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 noen som vet når jeg kan starte på p-pillene mine igjen? jeg ammer jenta mi på 9 mnd kun morgen og kveld. Kan hun ta skade av hormonene i p-pillene yasmin om det kommer litt i melken? Jeg bruker ikke minipiller fordi ble jeg helt gal av. Så nå vil jeg snart starte på yasmin igjen. Noen som har erfaring???
Blomman Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Grunnen til til ammende ikke bør bruke p-piller er at den kan reduserer melkemengden
Hoppetussa Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Derfor venter legene med å skrive ut resept på det i hvert fall til babyen er 6 mnd. Jeg orker heller ikke minipillene, så jeg venter heller til jeg kan begynne med p-piller.
Storesøster i juni Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2007 Tusen takk for svar:) Jeg ble mye klokere, og det var slik som jeg egentlig hadde trodd og hørt selv også... Men da jeg kom på apoteket å spurte der ang amming og p-piller, så ble hun dama så skeptisk og anbefalte meg å ikke amme om jeg tok p-piller... derfor ble jeg i tvil.. Men nå har jeg svalgt første p-pille... HURRA:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå