Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Emmelin Isabel? Tenkte å bare ha Isabel som mellomnavn da...
mayaya Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Passer fint til ei søt lita jente, men om det blir en tøffing..?
♥bebi♥ Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 emmelin har jeg aldri hørt før.. det var fint:) uttaler du det eMMeliNN eller emmeliiin?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 eMMelin...ikks så mange som heter det... Kan vel være tøff å hete Emmelin Isabel vel??
♥bebi♥ Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Emmelin Isabel.. fin klang! klart hun kan bli en tøffing! jeg syns det var fint:)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #6 Skrevet 31. desember 2006 Takk:0) Sliter med å bestemme meg...men man vet vel når man ser babyn...også KAN det være en gutt da...hehe...JM var ikke 100%sikker...
♥bebi♥ Skrevet 31. desember 2006 #7 Skrevet 31. desember 2006 Akkuratt sånn jeg også tenker.. jeg har et navn.. men jeg må se ungen først.. ja, så kan det jo være gutt også!hehe.. men det tviler jeg faktisk på da.. når har du termin da?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #8 Skrevet 31. desember 2006 2 uker:0) JM var ikke helt sikker, og jeg må innrømme at jente hadde vært stas! Men blir det gutt er det såklart like artig! Men jeg blir mer forelsket i det jentenavnet, så da må det nesten bli jente...hehe... Vet du at det blir jente? Spennende dette!!
♥bebi♥ Skrevet 31. desember 2006 #9 Skrevet 31. desember 2006 14 dager til termin her også jeg er også innmari forelsket i tanken på at jeg skal ha jente:).. er jo først og fremst mest opptatt av at babyen er helt frisk osv, så klart! gutt hadde vært morro det å,men jeg har liksom forberedt meg på at det er jente:D har vært på 3 ultralyder og alle sier at de hadde sett om det var gutt... sååå det er ikke 100% sikkert. innmari spennede,ja! Jeg får kanskje treffe prinsessa mi på tirsdag,da.. har svangerskapsforgiftning og skal på skjekk da, så sa legen jeg muligens måtte settes igang..
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #10 Skrevet 31. desember 2006 Åh! Har du det? Har vært så redd for at jeg har det selv. Har veldig mye vann i kroppen, men blodtrykk og urin er grei.Men har av og til smerter under ribbeina... Skjønner godt du er forberedt på jente da ja!! Har bare vært på UL en gang jeg... Så her er det nok mer usikkert:0)
♥bebi♥ Skrevet 31. desember 2006 #11 Skrevet 31. desember 2006 Har mye vann i kroppen, eggehvitte i utinen og høyt blodtrykk.. :/ tror du slipper å bekymre deg for det, hvis det ser bra ut for deg:) smerter under ribbeina er fordi babyn bruker så mye plass at de nesten er iveien for henne..hehe...merker selv at det kan virke som de dovner bort til tider...ribbeina assa! men så synker maven etterhvert og det gjør ikke så vondt lenger.. jeg har hørt om en dame som fikk unge, så fant de ut etter hun hadde født, at hun hadde brukket de to nederste ribbeina:| det er vanlig at de kanskje er litt ømme eller har blitt litt bøyd utover under svangerskapet liksom..men hennes brakk.. det er litt sjukt da:p
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #12 Skrevet 31. desember 2006 Såpass!! Ja, ribbeina er ikke så vanskelig å brekke... Det går nok bra. Du får ha lykke til da:0) Kanskje får du se jenta di fortere enn du aner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå