Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei .

du har såpdd meg før.

kan du se om hvordan 2007 blir? sånn generelt . blir det bedre lettere tider eller

like tungt som det har vært?

sånn generelt ? med fam osv.

jeg er født 271067

han er født 170867

tar med barna i tilfelle .du trenger det.

300193

130195

141298

040901

140803

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7597557-kj%C3%A6re-l%C3%B8vinne-75/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg nok ikke så klarsynt at jeg kan spå 2007 for deg...men får frem at du har det ganske tungt og sliter med familien og dagen..stemmer det??

Fikk en følelse av at det ikke er din familie men kanskje moren/faren din??

Dette har en innvirkning på barna dine ser jeg...at de på en måte skjønner at du ikke har det bra om du skjønner hva jeg mener....

blir liksom så trist jeg når jeg ser på deg....hmmm....

Håper du har det bra da...

Klem

er nok ikke min mamma (faren min er død) har et anstrengt forhold til min manns fam. da jeg får skylden for hans sykdom. psykisk. (han hadde det før han treff meg)

så sykdommen hans sliter vel på meg og.

så en sak som vi får beskjed om om et par uker tenker jeg. om hvordan den går. vilken rettning det går. for oss som familie.

forholdet om det holder?

ungene er bekymret for at vi skal skilles. det har dem ikke noe lyst til. skjønner jo det. men pga. min manns sykdom, vingler han fram og tilbake.

blir ikke noe lettere for oss det.

Jeg liker ikke og svare på slikt da jeg ser at du er så følsom og sårbar nå...

Men det jeg ser er at dere ikke kommer til og holde sammen..du kommer ikke til og klare det...er alt for tungt for deg...ser at du etterhver begynner og tenker på deg selv og starter på nytt og for et helt annet liv og blir en helt annen ny og livlig jente...:))

Dere må igjennom det før det skal bli lettere for noen av dere...det er det jeg ser vennen !

Klem

ok. jøss du er faktisk den første her som ikke ser at vi forsetter sammen.

du svarte på det tidligre og,da trudde du at vi kom til og ha en pause.

han får mye bedre hjelp denne gangen. går til familiev. for han har problemer med å snakke om ting.

har jo som du ser 5 unger så jeg kommer nok til og prøve. men vet jo at går det ikke så gjør det ikke det. og vet jeg kommer til og klare meg alene. for dt er jo faktisk jeg som har gjort alt . de siste årene.

men den saken kan se/spå hvordan den går. for og være ærlig så er den mye viktigre for meg enn ekteskapet.

den saken innvolerer ungene.

ps. kan faktisk ikke se meg selv som en livlig jente, har alldri vært det.hehe ; ))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...