Gå til innhold

Juni: Julebesøk fra Tromsø av Darth Vader

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ville bare si at det var riktig så trivelig at du og familien tok dere tid til å reise på besøk til oss. Vi hadde det kjempetrivelig. Thea fikk for første gang virkelig prøvd seg på alt mulig søtt. Det gikk litt vilt for seg en stund. Stakkars jente, da vi skulle stelle på kvelden, kom det meste opp :-( Da fikk jeg svart samvittighet altså. Men det skal jo også prøves kanskje, og hun sov i alle fall godt, både hun og Iselin.

Det var så moro å se TO småtasser sammen. Vi har ingen rundt oss med så små barn, så det var skikkelig trivelig. Håper turen hjem gikk greit, dere er vel hjemme igjen nå. Riktig godt nytt år, vi snakkes mer i det nye året...

Håper du tilgir meg for å nevne det her, men Stig er skikkelig nyskjerrig på hvordan det gikk dagen etter? Jeg ble jo også litt nyskjerrig må jeg innrømme da jeg hørte hva som skulle skje. Du trenger IKKE svare her, men Stig sender sikkert en sms kjenner jeg han rett :-)

Fortsetter under...

Tusen takk - vi koste oss masse :-). Håper vi får anledning til å gjenta det en annen gang også.

Jula har bydd på masse godteri for minstemannen vår også... - og han forsynte seg rimelig friskt når han var hos dere ja... Hehehe - bildene jeg har av Håvard og Thea ser ikke ut rett og slett. De har munnen proppa full av godis og det renner friskt nedover haka. Heldigvis sovnet både han og Aurora i bilen på vei hjem så det var bare å bære dem inn når vi var fremme. Julegodteriet begynte med at farfar introduserte rødbrus til minsten - og gutten ble hekta. Nå kan ingen drikke brus i hans nærver uten at han vil ha - men det regulerer seg vel nå når jula er ferdig - vi pleier ikke å ha noe særlig brus (før leggetid...) uansett. Og godteposen vet han godt hvordan ser ut nå - så nå må vi finne et nytt sted å ha det - for han sjekker i skapet...

Det gikk bra på fredag - men det er en litt sånn "ullen" situasjon siden det ikke er lyst ut noen stillinger enda. Magefølelsen er god, men vi får se når stillingene begynner å bli lyst ut. Min kjære er veeeeldig gira på å skifte jobb, og gjerne til akkurat denne jobben. Og vi har begge lyst til å flytte sørover. Så da er det bare å krysse fingrene :-).

Godt nyttår til deg og dine - hils dem alle. Her sovnet to av tre unger før midnatt i går så det var bare Eivind og Haakon som var ute med raketter ved midnatt. Men vi gikk i fakkeltog i nabolaget tidligere på kvelden og det ble sendt opp masse fyrverkeri da også, så jeg tror alle var fornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...