Gå til innhold

noen fra bergen som har vært på bettanien?

Anbefalte innlegg

jeg hadde time hos lege 29.12,og da skulle hun sende en henvisning til battanien for lap. noen som har gjort det samme, og vet hvor lenge jeg må vente før jeg kommer inn...?

begynner å bli utrolig utolmodig,kanskje ikke så rart da det er spesialistsenteret på straume som har hatt oppfølgingen på meg.det går jo ikke akkurat kjapt i svingene der..hihi.

Fortsetter under...

Jeg har ventet i flere måneder på en annen undersøkelse der...og plutselig en dag fikk jeg regning for ikke å ha møtt opp! ?? Har jo ikke fått time....Så kansje sjekke de opp? Men hvis du er utålmodig kan du heller ringe volvat. Der har de en ultralyd basert kontrastvæskeundersøkelse (HyCoSy) som erstatter både lap og HSG. For lap er jo en veldig gammeldasgs undersøkelse som de fleste europeiske land har avskaffet! Sykehuset i Førde har vært det eneste som har hatt denne undersøkelsen i flere år, men nå har de visst hatt kurs på haukeland så flere har lært seg det... Denne undersøkeslen tar 10-12 minutter og ingen narkose :-) Evt kan du be legen henvise deg til sykehuset i Førde, det er jo fritt sykehusvalg :-)

I Haugesund tar de en annen form for lap med lokal bedøvelse...tror ikke der er noe særlig ventetid der... Klinikk Hausken tar og lap med lokal bedøvelse og der er ingen ventetid...

Men prøv Volvat først du. :-)

Hei:)

Jeg har veldig positive erfaringer med Betanien. Har vært operert 3 ganger der. En gang for noe helt annet og 2 ganger gynekologisk operasjon. Første gangen var et år etter fødsel (store rifter som Haukeland ikke mente var noe å gjøre med ), ble helt super fin etterpå :)

Andre gang var for 1/2 år siden. Var da inne til lap og fjerning av endometriose.

De er veldig søte de som jobber der og legene virker veldig flinke.

Min erfaring er at de ofte ringer dersom de får avbestillinger slik at du gjerne får kort varsel på når du skal inn.

Har også vært operert på KK med langt mindre positive erfaringer.....

Lykke til, du er i trygge hendre på Betanien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...