Gå til innhold

Hvem skal dere ha med på fødselen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sambo skal være med meg :) Har en yngre søster som maser på å få være med men det er uaktuelt!!!!! Har tenkt litt i det siste på at jeg har egentlig lyst å ha med tanten min også, hun er bestevenninnen min og er alltid så god å ha uansett hva det er skulle være. Har vel forsåvidt avtalt at sambo kan ringe henne og si hun må komme vist jeg virkelig føler jeg trenger henne, men "håper" det bare blir meg og sambo :)

Annonse

Bare mannen min som får bli med meg. Håper han er hjemme da. Jeg har termin 11 februar og han skal egentlig reise ut på jobb fra 1 feb til 15 feb. Så jeg håper bare lillegutt har tenkt å komme litt før....

Alle de tre andre har kommet før termin i alle fall.

Er liksom ikke bare bare å komme seg fra hammerfest til trondheim i en fart....sukk

Håper at sambo blir med denne gangen også. Han venter på en operasjon, og det er godt mulig den blir rundt termintider.... Da blir det enten alene ( og selvfølgelig en jordmor og barnepleier) eller at jeg tar med meg mamma.

Har samme problemet selv jeg....har termin 4.februar, og samboern min er på sjøen fra i går tom 25.januar. Så har det seg sånn da selvfølgelig at lille gutten min ligger med stumpen først, og snur han seg ikke blir det keisersnitt, og det blir jo gjerne satt op to uker før termin noe som betyr at kjæresten min ikke kan være hjemme:( Så jeg krysser fingrene for at dette løser seg, sånn at jeg kan knipe igjen ihvertfall til han kommer hjem igjen....Lykke til til oss begge:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...