Gå til innhold

Godt Nytt År!

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Godt Nytt År til alle førstegangsjenter, og alle andre så klart ;-)

Tenk at neste år er vi mødre alle sammen, synes det er helt sprøtt å tenke på. For en forandring det blir, det blir moro å bli kjent med det lille mennesket som ligger i magen.

Håper 2007 blir det beste året for oss alle! :-)

*alkofri skål*

Fortsetter under...

GODT NYTT ÅR!

Da blir det 2007 baby'er på oss:) Ja, helt utrolig å tenke på at neste nyttår står vi med småknøtt på armen og ser på rakettene. Her på Lambertseter begynte de å skyte opp fra kl 18 i går, så det er en sjangse for at de får med seg i hvert fall et par raketter:)

Skåler med restene av julebrusen!

Godt nytt år alle sammen!!

Som jeg hele tiden har sagt så følte jeg meg rimelig trygg og avslappet på 2006 siden av nyttår men nå er det jammen ikke lange tiden igjen før knøttene kommer på rekke og rad! Er jo ikke mer enn 76 dager igjen her i gården. Syntes det ikke er lenge siden jeg jublet over 100 dager jeg....og det er over 3 uker siden!! Tiden flyr bare fortere og fortere synes jeg

Blir et utrolig spennende 2007 for oss alle sammen tror jeg.

Gleder meg masse til alle de nye opplevelsene som venter på oss!

Hei:)

Ja det er helt utrolig hvor fort tiden går. Vi har mye å se frem til og glede oss til. I morgen er det min tur til å si 100 dager igjen så dette skal bli moro.

Gleder meg masse til torsdag. Blir moro å se alle igjen og våre voksende mager. Bellen du får knipe igjen litt til.

Store nyttårsklemmer med ønsker om et flott 2007.

GODT NYTTÅR!

det blir et spennende år 2007. Bli mamma for første gang, bli kjent med den lille i magen. Sitter bare å gleder meg jeg nå. Nå skal snart babyutstyret handles inn. Det blir litt sprøtt å få det i hus, blir litt mer virkelig da.

Det blir nok et fantastisk år for oss alle tenker jeg :o)

Annonse

Godt nytt år alle sammen!

Det nye året blir utrolig spennende, og vi gleder oss masse til vi får se vårt nyeste familiemedlem. I år ble det ekstra stas for far, da han bare et par timer inn i det nye året fikk kjenne tydelige spark fra bitteliten :)

Nå gleder vi oss til ul 10. januar, og er spente på om det er gutt eller jente.

Kos dere alle i det nye året og i ventetiden som gjenstår :)

Godt nytt år til dere alle sammen!

Lykkelige Seier og Glede har enda en gang klart å "se" på magen når gullet sparker.. Gjett om tårene spratt da.

Pappaen til gullet leste høyt fra pappa-boken til oss i går kveld, og da satte lillegutt i gang med et galleri av fotballtaklinger som er en Tottenham-spiss verdig!

Stolt mamma og storøyd pappa!

Melder meg på ogønsker alle et riktig godt nytt år jeg også! Håper dere hadde en like hyggelig feiring som meg og at formen er bra hos dere alle. Har selv bare en måned igjen, og begynner å merke at magen er rimelig fullstappet:-) Gleder meg masse til hun kommer ut!

Ses på torsdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...